Nu har jeg efterhånden trænet et års tid og selvom det har været seriøst kan det altid blive bedre og kunne godt tænke mig at få sat lidt rammer så jeg er mere bevist om hvad jeg skal og hvad mit mål er..
Lidt info
Alder : 20 år.
Højde : ca. 180 cm.
Træningserfaring : ca 1 år hvor jeg har kørt 2-split og en smule full-body i starten
Kosten : syntes selv jeg har meget godt styr på det , dog kunne jeg godt bruge nogle lette opskrifter da det til tider bliver en smule ensformeligt
Mit mål for det næste år :
* At gaine så mange kg muskler som muligt og hen mod sommeren at cutte det overskydende fedt
*At få lavet en log
*At blive lidt mere bevist om hvordan jeg skal træne isteder for bare at træne det samme 2-split 1 år uden det store skift i øvelser , reps og sæt
*At stifte bekendskab med et Sheiko og HST program

Min plan er som basic at køre 2 split med lidt skift i øvelserne når jeg syntes det er ved at være tiden og så engang imellem smide noget HST eller Sheiko ind istedet
Sådan havde jeg tænkt mig mit 2-split skulle se ud :
Mandag/torsdag:
Bænkpress //
Incline Db // Incline bænkpress
Military press // Db shoulder press
Db Lateral Raise // ?
Dips // Lying Triceps Extension
Tirsdag/Fredag
Squat //
Dødløft //
Bb Bent-over Row // Db Bent-over Row
Pull-up // ?
Bb Curl // DB Curl
Crunch // ?
5x5 i de 3 store
og 3x8 i resten
Håber ikk det blev alt for forvirrende :S
Men hva siger i lyder det fornufigt eller er det helt ude i hampen det jeg har gang i
Kom gerne med en masse kritik så det kan blive bedre og jeg kan komme igang med en log