Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andy_ skrev:Hey.
Jeg har tænkt på om det er muligt at købe carbs fra bodylab, og blande det nødvendige antal gram kulhydrater i min "whey protein". Vil det så have samme formål som at købe weigt gainer?
Mit protein pulver er dymatize whey elite :-)
På forhånd tak.

Ole_S skrev:Andy_ skrev:Hey.
Jeg har tænkt på om det er muligt at købe carbs fra bodylab, og blande det nødvendige antal gram kulhydrater i min "whey protein". Vil det så have samme formål som at købe weigt gainer?
På forhånd tak.
Det vil være en bedre løsning, ja. Weight gainer indeholder ofte mere sukker, end hvis du blander protein og carbs sammen seperat.

Legend skrev:Ole_S skrev:Andy_ skrev:Hey.
På forhånd tak.
Det vil være en bedre løsning, ja. Weight gainer indeholder ofte mere sukker, end hvis du blander protein og carbs sammen seperat.
Nej.
Kun hvis du vælger at putte færre carbs i din egen blanding. At generalisere om forholdene er helt ved siden af.
TS: det er præcis det samme.

Ole_S skrev:Legend skrev:Ole_S skrev:Andy_ skrev:Hey.
På forhånd tak.
Nej.
Kun hvis du vælger at putte færre carbs i din egen blanding. At generalisere om forholdene er helt ved siden af.
Sikke noget pjat at skrive.

Andy_ skrev:Jeg har tænkt på om det er muligt at købe carbs fra bodylab, og blande det nødvendige antal gram kulhydrater i min "whey protein". Vil det så have samme formål som at købe weigt gainer?

Legend skrev:Ole_S skrev:Legend skrev:Ole_S skrev:Andy_ skrev:Hey.
På forhånd tak.
Nej.
Sikke noget pjat at skrive.
Hvori består det "pjattede"?
At hævde at forholdet mellem WG og hjemmeblandet WG er på en vis måde er da netop pjattet, idet der ikke eksisterer nogen form for standard for hvilke forhold hhv færdigblandet WG og hjemmeblandet WG er blandet i.

fedania skrev:Andy_ skrev:Jeg har tænkt på om det er muligt at købe carbs fra bodylab, og blande det nødvendige antal gram kulhydrater i min "whey protein". Vil det så have samme formål som at købe weigt gainer?
Ehm. Hvad mener du "formålet" er med at indtage wight gainer?
Du kan også blande blendede havregryn i din proteinshake, hvis du ønsker langsomme kulhydrater i din shake, det fungerer efter samme princip.

Ole_S skrev:Tror der mangler noget i din sætning?
Ole_S skrev:Hvad hævder jeg om forholdet?
Ole_S skrev:Weight gainer indeholder ofte mere sukker, end hvis du blander protein og carbs sammen seperat.
Ole_S skrev:der eksisterer ikke nogen standard-form.

Legend skrev:Ole_S skrev:Tror der mangler noget i din sætning?
Muligvis et komma, men det er så det.Ole_S skrev:Hvad hævder jeg om forholdet?Ole_S skrev:Weight gainer indeholder ofte mere sukker, end hvis du blander protein og carbs sammen seperat.
Og det er noget sludder idet:Ole_S skrev:der eksisterer ikke nogen standard-form.

Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.
Iron Warrior har fået en advarsel for sit personangreb.

Ole_S skrev:Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.
Jamen er det ikke ud af vagten så? Jeg er bare nysgerrig, men hvor mange "chancer", har man?

Jmt skrev:Ole_S skrev:Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.
Jamen er det ikke ud af vagten så? Jeg er bare nysgerrig, men hvor mange "chancer", har man?
![]()
Please.

Ole_S skrev:Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.

Garik skrev:Ole_S skrev:Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.
Han har fået en advarsel? Sammenlign det med sport: Først en advarsel, så en pause.

Ole_S skrev:Garik skrev:Ole_S skrev:Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.
Han har fået en advarsel? Sammenlign det med sport: Først en advarsel, så en pause.
Ja, han har fået en advarsel og gør det igen?
Jeg forstår bare ikke helt fremgangsmåden

Garik skrev:Ole_S skrev:Garik skrev:Ole_S skrev:Garik skrev:Hold en ordentlig debattone.
Ja, han har fået en advarsel og gør det igen?
Jeg forstår bare ikke helt fremgangsmåden
Nu stopper du simpelthen.
Han sagde én ting og fik en advarsel. Hvor ser du, han gør noget forkert efterfølgende?

mati96 skrev:.

Andy_ skrev:Kan jeg selv blande det og opnå præcis det samme som en weight gainer hvis jeg blander det sammen som det er blandet i wg?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster