Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ck92 skrev:Hey guys
Uden at nævne nogle specifikke preworkout-supplements, så har mange tilfælles at de helst skal indtages på tom mave - altså uden andet mad.
Nu er det sådan, at jeg lige har fået noget nyt hjem - og det samme gælder for dette produkt. Helst ingen mad sammen med det. Men jeg plejer at få et større måltid 2 timer før træning, og så et mindre måltid 40 min. før træning. Så ville høre hvad jeres erfaringer er med det? Er det virkelig bedst at indtage sit supp. uden andet mad? Det ville jeg godt nok være ked af, da jeg bedst træner med lidt næring i kroppen.
Tak

ck92 skrev:Tak for svar. Vil prøve at indtage på tom mave i morgen. Men så må jeg bare lave min shake efter træning endnu større, for at dække kalorierne.
Men så kommer shaken bare til at indeholde omkring 70g whey og 110g carbs (for at dække over det måltid jeg plejer at få før træning) - kan kroppen overhovedet optage alt det?

Jenslyn87 skrev:Katabolismemonsteret kommer ikke, fordi du ikke spiser i et par timer eller tre før påbegyndt træning... hvis du gerne vil tage supplementet på tom mave, så kan du sagtens gøre det. Hvis jeg bruger pwo-produkter, gør jeg det samme

ck92 skrev:Jenslyn87 skrev:Katabolismemonsteret kommer ikke, fordi du ikke spiser i et par timer eller tre før påbegyndt træning... hvis du gerne vil tage supplementet på tom mave, så kan du sagtens gøre det. Hvis jeg bruger pwo-produkter, gør jeg det samme
Nej. Men kan nu godt lide at ha' lidt mad i maven under træning - men nu må vi se, i morgen træner jeg på tom mave med mit preworkout-supp., og så må jeg se hvordan det virker. Hvis jeg ikke kan mærke nogen synderlig forskel, så forsætter jeg bare med at spise et måltid samtidig med preworkout-supp.
Tak for alle rådene drenge!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster