Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BodyBlom skrev:awer19 skrev:nogen der har oplevet det samme som mig? jeg er 16 182 cm, 65 kilo
hver gang jeg står op, åbner køleskabet er der bare intet at spise! der er kun lidt salat og pålæg og andre kedelige sager som jeg ikke har lyst til at spise hver evig eneste morgen, NEJ jeg kan ikke købe mad??+ har abselout ingen penge til rådighed da jeg sparer op til en bærbar som er et krav på hhx for at komme ind, jeg har bare intet mad at spise, det er så umotiverende..
sidder lige nu og og har skippet morgenmaden.. er så træt af det hele når der ikke er mad, og mine forældre ikke forstår hvorfor jeg skal spise så mange gange om dagen etc etc, de forstår intet af det og bidrager med intet..
nogen der har prøvet det samme?
Jeps kender det så udemærket. Jeg er gået fra at arbejde med en løn på 12.000 udbetalt hver mdr, til at blive fyret og ryge på SU. Men man må bare priotere sine penge. Man kan sagtens finde billig mad og sammen tidig holde en fornuftig kostplan. Det kræver bare noget tilvæning og man skal bare vide hvor man skal lede
Nu skal jeg fx til at gå hen og sige til min mor hun skal stikke mig 100 dask, og rende ned i brugsen og købe... ja hvad? det ved jeg heller ikke engang mere, rugbrød er jo bare kulhydrater, og bla bla

Bone-14 skrev:Yep, det er derfor jeg bor hos min mor
hun forstår bare intet af det

JB skrev:Få dig et job

awer19 skrev:hver gang jeg står op, åbner køleskabet er der bare intet at spise! der er kun lidt salat og pålæg og andre kedelige sager som jeg ikke har lyst til at spise hver evig eneste morgen.

mikkel_baech skrev:må indrømme at jeg synes det er noget af en tude tråd.
buhuu jeg kan ikke lide maden i køleskabet og jeg vil ikke selv fylde i det. tag da og få en job og hvis du har et så få et mere! så du kan tage tyren ved hornene og spise noget mere. det kan sgu ikke være din mors problem at du ikke er tilfreds med maden.
at du synes maden er kedelig siger mig mere om dig end det siger om indholdet i dit køleskab, at du bare er en forkælet knægt der tager det for givet at der skal stå fint mad tre gange om dagen.

The Little Kid skrev:100kr = 5-10kg havregryn
SQUAT, DEADLIFT AND OATS!! YEAAAH!!
Curls n Extensions!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster