Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hansi skrev:syntes du skal beskrive dit problem lidt bedre..

Duty skrev:Jeg kan prøve..
Den falder lynhurtigt til ro, hvis man kan sige det sådan, altså har jeg jo lyst nok, men den vil bare ikke samarbejde..
Og det falder altid sammen med at jeg begynder at træne på fuldtid igen og går på proteinpulver..??

Duty skrev:Har et lille "problem" ved ikke om det er pga træningen, protein pulver eller lign. der er skyld i det, men jeg har i perioder lidt problemer med at være sammen med en pige når jeg begynder at træne på fuld tid..
Er der nogen der har haft lignende problemer, ved som sagt ikke om protein pulveret eller lign kan være skyld i det??

Kolditz skrev:Mærkeligt, normalt producere man mere test når man træner. Jeg kan bestemt mærke forskel på træningsfri uger og ikke!

Bundesball skrev:Duty skrev:Jeg kan prøve..
Den falder lynhurtigt til ro, hvis man kan sige det sådan, altså har jeg jo lyst nok, men den vil bare ikke samarbejde..
Og det falder altid sammen med at jeg begynder at træne på fuldtid igen og går på proteinpulver..??
Begyndt at træne fuld tid? Det er altså ikke et job. Men hvis du ikke benytter dig af AS så lyder det meget mærkeligt, og der burde ikke være en direkte sammenhæng der. Med mindre det simpelthen skyldes udmatethed

Kolditz skrev:Mærkeligt, normalt producere man mere test når man træner. Jeg kan bestemt mærke forskel på træningsfri uger og ikke!

Odysseus skrev:Kolditz skrev:Mærkeligt, normalt producere man mere test når man træner. Jeg kan bestemt mærke forskel på træningsfri uger og ikke!
Dog frigiver kroppen en masse cortisol efter træning som kan have en negativ effekt på fri testosteron i kroppen og muskelhypertrofi, så det er ikke altid rigtigt

Spøg til side, som de andre sider kan umuligt skyldes proteinpulver i så fald er det måske lavet af radiaktivtaffald hmm...
therkelsenmeister skrev:haha vær dog bare glad for du har en der venter på dig når du kommer hjem efter træning du kan sprøjte i, jeg har ingen lige for tiden og er så pisse liderlig. Damn hvor udtrykker jeg mig smukt

therkelsenmeister skrev:haha vær dog bare glad for du har en der venter på dig når du kommer hjem efter træning du kan sprøjte i, jeg har ingen lige for tiden og er så pisse liderlig. Damn hvor udtrykker jeg mig smuktSpøg til side, som de andre sider kan umuligt skyldes proteinpulver i så fald er det måske lavet af radiaktivtaffald hmm...

Gaxe skrev:therkelsenmeister skrev:haha vær dog bare glad for du har en der venter på dig når du kommer hjem efter træning du kan sprøjte i, jeg har ingen lige for tiden og er så pisse liderlig. Damn hvor udtrykker jeg mig smuktSpøg til side, som de andre sider kan umuligt skyldes proteinpulver i så fald er det måske lavet af radiaktivtaffald hmm...
HAahha oh shit...![]()
Er du okay ?

therkelsenmeister skrev:nå men så må jeg selv fortælle, hvad det stykke om Georg handlede om. Han var blevet påkørt og havde fået en mindre hjerneskade (det var skrevet!). Men så haha stod der at ifølge ham selv så virkede den nedre region endnu bedre end før, da ulykken har givet ham haha kronisk erektion! Hvorefter han sluttede af med: "det er ikke hovedet jeg støder ind i væggen om morgenen"....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster