Offtopic:
Du siger at du er 1,77 og vejer 66,5kg. Burde du så ikke bare bulke løs istedet for at cutte? Nu vil du ned på 64,5kg, og det er altså lavt for en på 1,77. Det giver en BMI på ca. 20 som ligger i den lave ende af hvad der er "normalt" -> på grænsen til undervægtig.
Ontopic:
Jeg vil mene at du spiser for få gange dagligt!
3 gange er simpelthen ikke nok til at mætte dine muskler. Så kom hellere op på en 5-7 gange.
Til morgenmad kunne du spise havregryn istedet, og evt. supplementere med noget proteinpulver, for at få lidt af det hele om morgenen. Dette skyldes at dine muskler mangler proteiner efter en lang nats hårdt arbejde.
En god morgenmad kunne være:
100g havregryn -> Måske en del mindre nu når du cutter!
1 scoop whey chokolade
½-1 banan
500mL skummetmælk
Det spiser jeg selv om morgenen, og det giver et kæmpe energiboost + ca. 40g protein

.
- Generelt kan jeg se at dit protein-indtag er ALT for lille i forhold til dit kulhydratindtag. Når du cutter burde du have (næsten) samme proteinindtag, som hvis du bulker. Men du skal derimod skære ned på fedt og kulhydrater.
Lige pt. ligner det at du spiser for mange kulhydrater, og for lidt protein, og derfor taber du måske mere dine muskler, end dit fedt.
Få nogle flere proteiner i skrutten, samt kcal og forøg derved din forbrænding. For hvis kroppen ingenting får, så tror den jo heller ikke at den skal forbrænde noget ;)
/Brinch
Det var mit bedste bud, bare ret på mig hvis jeg tager fejl, vi skal jo alle lære det rigtige