Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1415
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1412

Følg bodybuilding.dk på

Projektuge

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej bb.dk

Eftersom at jeg/vi er i gang med en projektopgave i skolen om bodybuilding, ser jeg det som en kæmpe fordel at hente informationer herinde fra. Jeg har lidt spørgsmål vedr. bodybuilding, og jeg ville være yderst taknemmelig, hvis i lige ville bruge 2 minutter på at besvare dem.
Hvis i evt. har idéer til opgaven eller lign. er i mere end velkomne til at udveksle dem..

Hvad fik jer i gang med bodybuilding, og hvorfor dyrker i bodybuilding?
Tager i kosttilskud? (Hvorfor?), og hvordan er jeres opfattelse af det perfekte menneske?
Smil :)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad fik jer i gang med bodybuilding, og hvorfor dyrker i bodybuilding? Ønsket om en sundere, stærkere og pænere krop samt glæden ved træningen
Tager i kosttilskud? (Hvorfor?)Ja whey og kreatin. For at kunne udnytte et måske-eksisterende åbne vindue efter træning
og hvordan er jeres opfattelse af det perfekte menneske?Et menneske der aktivt har taget stilling til hvorledes dennes tilværelse skal være og formår at udmynte sine mål til handlinger og til sidst kan lægge sig til at dø med en følelse af at have brugt sit potentiale og muligheder optimalt

Reputation point: 65

Kostplan: Vis kostplan

Jeg gik igang med styrketræning fordi jeg altid har været en bette gut, og det skulle der gøres noget ved.

Jeg tager kosttilskud i form af AminoX og Whey protein. Det gør jeg, da kroppen har brug for protein når man træner.

Jeg synes ikke der eksisterer et "perfekt menneske". Vi er sgu alle lige :wink:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog

OliverBach skrev:Hej bb.dk

Eftersom at jeg/vi er i gang med en projektopgave i skolen om bodybuilding, ser jeg det som en kæmpe fordel at hente informationer herinde fra. Jeg har lidt spørgsmål vedr. bodybuilding, og jeg ville være yderst taknemmelig, hvis i lige ville bruge 2 minutter på at besvare dem.
Hvis i evt. har idéer til opgaven eller lign. er i mere end velkomne til at udveksle dem..

Tager i kosttilskud? (Hvorfor?), og hvordan er jeres opfattelse af det perfekte menneske?

Jeg startede med at styrketræning i folkeskolen hvor jeg via en fritidsklub fik mulighed for at træne i et lille trænings center og det blev jeg så bidt af og har siden styrketrænet (4-5 år) on/off, seriøst og useriøst. Grunden til at jeg styrketræner er på grund af sundhed, øget styrke og med fysik.
Jeg har tidligere brugt proteinpulver og kreatin men ellers ikke andet.
Den perfekte krop, hvis man er veltrænet. Ikke alt for stor men ikke for tynd.

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Jeg startede, fordi jeg altid havde været en bette fyr, og det var jeg træt af. både mht til de andre gutter, som skubbedem ig væk som en fjer på fodboldbanen, og mht at få fjams ;) Nu træner jeg fordi jeg elsker det, og for at opnå det jeg betragter som den ultimative fysik(Den i mine øjne æstetisk flotteste, hvilket er langt fra en Ronni Coleman)

Tager i kosttilskud? (Hvorfor?)
Ja. Kreatin og proteinpulver. Fordi det er en nem og billig måde at få proteiner på, både lige efter træning, men også på dage hvor man ved man slet ikke har fået indtaget nok og man har travlt.

og hvordan er jeres opfattelse af det perfekte menneske?
Det har i mine øjne ikke noget med bodybuilding at gøre. Hvis man er god ved sine nærmeste, de kan lide en, og man selv vågner op med et smil på læben, så er man det perfekte menneske for sig selv. Sådan har jeg det med mig selv, og jeg er ret tæt på perfekt ;)

Geografisk sted: Esbjerg

Nogle kammerater i gymnasiet jeg begyndte at træne med. Så vidt jeg ved er vi kun 2 der stadig træner, fra den gamle gruppe.

Jeg træner fordi jeg kan lide det. De resterende grunde vil jeg beskrive ved at citere en fantastisk artikel på T-Nation, som du uden pis nok vil have godt af at læse i henhold til dine spørgsmål i din projektuge.

"We do it because we absolutely and totally get off on it. We do it because people like you, Bob, either can't or won't. We do it because what we do in the gym transfers over into the rest of our lives and changes us, physically, mentally, maybe even spiritually. We do it because it beats watching fishing and golf on TV. By the way, do you know what it's like to turn the head of a beautiful woman because of the way you're built? It feels good, Bob. Damned good. (...)

(...)"Well, Bob, I guess you could use the term bodybuilder if you really need a label for what it is we do. Most of us actually don't stand on stage and compete, though. We lift weights and manipulate our diets so that we'll look good naked. Sure, it's healthy too, and we'll probably live a longer and more productive life than the average guy, but mostly it's about the naked thing. Truthfully, it goes beyond even that.

http://www.t-nation.com/free_online_art ... atomic_dog

Tager i kosttilskud? (Hvorfor?),

Proteinpulver, BCAA, amplifier (koffein) og vitaminpille. Ikke noget vildt.

og hvordan er jeres opfattelse af det perfekte menneske?

En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Hej alle.

Mange tusind tak for jeres besvarelser! Det betyder meget! :)
Smil :)
Brugeravatar

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00

er også igangmed det emne så kigger lige med :)

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster