Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

zpeaker skrev:Jeg skal til at bestille hos bodylab, hvor jeg godt kunne tænke mig at bestille protein, carbs og kreatin. Jeg har før haft proteinpulver, men har læst mig frem til, at man med fordel også kan indtage carbs og kreatin.
Så jeg ville høre om der var nogen, der har erfaringer med det. Jeg kan ikke rigtig finde frem til den rigtige dosering - synes, at der står noget forskelligt rundt omkring. Jeg vejer knapt 80 kg, men skal man både tage det inden og efter træning eller kan man nøjes med efter træning? Og hvor mange gram er der i den kop man får med, hvis den er helt fyldt?

TheCzech skrev:Artikler -> Kost og kosttilskud -> Find selv svaret.

Homer00 skrev:Personligt kører jeg 35 g 80% proteinpulver, 40 g carbs og 2,5 g kreatin ned efter endt træning.

zpeaker skrev:Homer00 skrev:Personligt kører jeg 35 g 80% proteinpulver, 40 g carbs og 2,5 g kreatin ned efter endt træning.
Hvordan er du kommet frem til den blanding? Er der ca. 30-35 gram i en fyldt ske?

sthz skrev:Ja ja... Det der undrer mig er bare at man skal indtage så meget mere kulhydrat end protein i sin shake.
Protein er grundstenen i opbygning af muskler og kulhydrat er "transportøren" af materialet, ikke?.. og den fedende del, hvis man indtager for meget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster