Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chaldela skrev:1. Kan man indtage alle 3 ting og stadig få fuld virkning fra alle produkter?
2. Hvornår skal man indtage de forskellig ting, før eller efter træning? Skal noget af det tages før, noget af det efter?
3. Er der nogle særlige forholdsmængder når de 3 produkter indtages samme dag?
4. Hvis der er noget andet jeg bør vide er jeg meget åben for hjælp og forslag.

WannaBeBig skrev:Chaldela skrev:1. Kan man indtage alle 3 ting og stadig få fuld virkning fra alle produkter?
2. Hvornår skal man indtage de forskellig ting, før eller efter træning? Skal noget af det tages før, noget af det efter?
3. Er der nogle særlige forholdsmængder når de 3 produkter indtages samme dag?
4. Hvis der er noget andet jeg bør vide er jeg meget åben for hjælp og forslag.
1) NO Explode indeholder koffein som gør at du ikke får det optimale ud af kreatin
http://www.bodylab.dk/kreatin-koffein.asp
2) NO Explode bruges før træning og efter træning kan du med fordel tage protein + kreatin + lidt kulhyrater
http://www.bodylab.dk/indtage-kreatin.asp
3) NO explode indeholder også kreatin - hvor meget ved kun producenten. Dvs. det er svært at vide om du skal indtage yderligere kreatin.
4) Generelt holder jeg mig fra produkter der indeholder azo farvestoffer som NO explode gør.
http://www.aktiveforbrugere.dk/index.ph ... &Itemid=54

ckp2906 skrev:Hey![]()
Det lyder på mig som om du tror at kosttilskud er mirakel produkter?

salt skrev:Jeg synes at NO-Xplode er et ganske fint produkt.

poul hansen skrev:NO explode gør en ting, det pepper dig inden træningen. Få får lidt ekstra pump, mange kan ikke sove om aftenen efter en dosis og koffeinin får måske dårligere effekt når det er i NO explode. Det skal forøvrigt også siges at no explode viste sig "bare" at indeholde billigt almindeligt kreatin, ikke de fancy varianter de sælger sig med. En forbruger i USA fik produktet testet og sagsøgte producenten.
Det viser producenter har en tvivlsom moral...
Jeg skal perosnligt ikke spise et produkt hvor jeg ved at producenten lyver om indholdet..
Hvilke løsninger er der så?
Bodyman laver et fint pre wo produkt: amplifier der kan beskrives som red bull lignende i pulverform (meget billigere end red bull eller no explode).
Vil man ikke have energi og koffein inden træningen kan rent kreatin anbefales. Mikroniseret kreatin monohydrat er det bedste bud, men husk at købe fra en troværdig forhandler, i vil ikke have billigt forurenet kreatin fra Kina (der var en sag et par år tilbage med kreatin fra kina med tungmetaller i).
Jeg har endnu ikke set nogle troværdige studier der viser andre mere fancy kreatinprodukter virker bedre end godt gammeldagt kreatin monohydrat. Grunden til jeg anbefaler mikroniseret kreatin er at det er lettere at blande op.
De andre varianter optages dårligere, smager dårligere og er dyrere. Hvis man er glad for dem fordi de ikke giver bloat, så skal man huske på at eneste årsag til at andre kreatin former ikke giver bloat er at de ikke optages = ikke virker.

poul hansen skrev: ... eller mit eget hjemmeblandede

Chaldela skrev:
Men nu er jeg jo lidt i tvivl om hvad jeg skal spise af det og hvad jeg skal lade stå..
Skal jeg stille noget at det på hylden til en anden god gang, eller skal jeg bruge det jeg har..?
Chaldela skrev:
Har forresten også bestilt de der vitaminer fra bodylab, går ikke ud fra det er et problem at spise 2 af dem om dagen..?

Lyngbeck skrev:poul hansen skrev: ... eller mit eget hjemmeblandede
En du har lyst til at dele?

poul hansen skrev:Lyngbeck skrev:poul hansen skrev: ... eller mit eget hjemmeblandede
En du har lyst til at dele?
Det er bare et mix af alle de nootropics jeg kunne finde på en bulk side fra england. Den er ikke specielt god, men den er MIN og kun MIN Muhahahahaa

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster