Bork skrev:MortenJermiin skrev:Bork skrev:MortenJermiin skrev:Nu står jeg og skal til at købe ind til mit lager igen .
Og denne gang står den på Isobolic Protein , Animal Pak Vitamin og Animal M-stak.
Vil bare lige høre Jer om jeg er okay dækket ind ?
Jeg træner insentivt 5 gange om ugen , og dyrker cardio 2 dage ekstra

Mit mål er at smide nogle kilo , og bygge en god muskelmasse op

Der er intet magisk proteinpulver, så det er vel fint nok.
Animal Pak Vitamin - Det er vitaminpiller med noget ekstra gejl, vel også fint. Men dyrt ifht normale vitamin piller, fx omnimin. Som er billigere

Animal M Stak - Fint inden træning, men det er intet magisk.
Isobolic Proteinpulver - Temmelig dyrt og der kan nemt findes billigere og ligeså gode alternativer.
Det jeg syntes du skal købe:
Proteinpulver Whey
Kreatin
Fiskeolie
Vitaminpiller
+ Evt. Proteinpulver Kasein til inden du går i seng.
Der er Kasein I isobolic protein

Og tager 4 caps fiskeolie hver morgen

Er det kasein/whey eller rent kasein?
Der må jeg være dig svar skyldig , det ander jeg faktisk ikke . Men ud fra hjemmesiden står der dette:
"Native Micellar Casein – In several studies, IsoBolic’s major protein component, Micellar Casein, has proven to maximize net nitrogen retention, absorption efficiency, and protein synthesisiii, iv, v, vi, vii. Micellar Casein behaves like tissue protein (chicken, beef, etc.), because it congeals in the stomach and the breakdown process elicits a time-release effect on protein synthesis. In that respect, IsoBolic performs much like whole food and delivers a slow, sustained release of amino acids into the bloodstream. This slow, six-hour dispersion period increases total protein synthesis and can be a valuable adjunct to a structured diet and vigorous weight-training regimenviii. "
Everybody wants to be a bodybuilder, but nobody wanna lift dem' heavy ass weights . I do thoug !
Løft forhelvede , vi er ik' kommet for at danse!