Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

aien89 skrev:Hvor meget protein har vi egentlig brug for, når vi enten prøver at bygge muskler, eller prøver at tabe fedt og bibeholde muskelmasse?
Dette er noget, der interesserer mig gevaldigt, da jeg simpelthen har læst så mange forskellige ting omkring det. Har læst alt fra 1,2 g. pr. kilo kropsvægt og helt op til 4 g. pr. kilo kropsvægt.
Hvad er jeres anbefaling? Hvad virker for jer? Og hvor meget skal vi indtage i forhold til nyreproblemer osv.?
På forhånd tak.
OBS: Glem ikke at stemme i afstemningen.

SienZ skrev:aien89 skrev:Hvor meget protein har vi egentlig brug for, når vi enten prøver at bygge muskler, eller prøver at tabe fedt og bibeholde muskelmasse?
Dette er noget, der interesserer mig gevaldigt, da jeg simpelthen har læst så mange forskellige ting omkring det. Har læst alt fra 1,2 g. pr. kilo kropsvægt og helt op til 4 g. pr. kilo kropsvægt.
Hvad er jeres anbefaling? Hvad virker for jer? Og hvor meget skal vi indtage i forhold til nyreproblemer osv.?
På forhånd tak.
OBS: Glem ikke at stemme i afstemningen.
2+ er min holdning. Jeg indtager gerne selv 3-4g pr. kg.
I forhold til nyreproblemer, så kan du indtage meget mere end 3-4g pr. kg hvis du vil det, uden at det skader dine nyrer. Det forudsætter bare at dine nyrer er raske. Der er ingen komplikationer ved at indtage store mængder protein hvis du har raske nyrer.
Min holdning er altså så meget som muligt! ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster