MFL skrev:ÅFC skrev:Så jeg er godt klar over, at protein pulver nok er et af de mest omdiskuterede emner i den her verden, og at der nok er ligeså mange meninger som der er medlemmer herinde!
Men selv efter at have læst en del opslag, syntes jeg det er svært at finde ud af hvilke produkt JEG skal tage. Jeg vejer 83.5 kg, og er 1.97 m høj
Jeg spekulere i dette lige her fortiden
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-180p.html# Jeg er også meget interesset i hvilken smags variant der gør sig bedst

Når ja, så dyrker jeg CrossFit omkring 5 gange om ugen, nogle dage dobbelt træninger. Så jeg har brug for at mine muskler kan få et tilskud af protein, i det der gyldne vindue alle snakker om opstår, lige efter en hård træning.
På forhånd tak!
Med så mange træninger på en uge, er en ordentlig kostplan nok mere essentielt end proteinpulver efter træning. Hvordan ser din kostplan ud?
Jeg spiser havregryn med lidt sukker og mælk hver morgen. Omkring ved halv ti tiden og kl halv 12 spiser jeg en sandwich med både salat, kød, karry salat og semi groft brød. Så kommer jeg hjem og spiser rugbrød med enten Markel i tomat eller leverposteg. Så tager jeg til træning, hvor jeg så indtager kakao efter. Det er så der jeg vil indføre protein pulveret.
Min mor er rigtig god til at lave mad som er suverænt til min træning. De dage hvor der er dobbelt træning, laver hun til Spagettig med kødsovs
Hvis jeg har forstået det rigtigt skal jeg også tage noget protein inden jeg går i seng?
jeg spiser nærmest ikke slik, selvfølgelig hænder det. men jeg tager aldrig ned på tanken og køber en pose chips eller bland selv slik. Cola er også kun på menuen når der er fødselsdag

Så spiser vidst meget sundt?