Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

motty154 skrev:Ja, det er en fin artikel.
Men jeg forstår ikke: Om jeg skal tage kulhydrater i de 3 protein shakes, eller kun det lige efter træning??

BloodJunkie skrev:Du skal ikke tage det 3 gange om dagen, du skal tage det i forhold til den mængde protein du mangler når du har beregnet hvor meget du indtager igennem din kost. Samme gælder for carbs, men de hurtige carbs du har købt burde du prim,ært bruge til din post-workout shake.
øverst i "nybegynder" forummet er en stickky der hedder "Newbies Helpfile edit.2". Hvis du starter med at læse den, så kan du finde svar på alt det basale og bagefter kan du spørge nærmere om detaljer.
Held og lykke.
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html

motty154 skrev:BloodJunkie skrev:Du skal ikke tage det 3 gange om dagen, du skal tage det i forhold til den mængde protein du mangler når du har beregnet hvor meget du indtager igennem din kost. Samme gælder for carbs, men de hurtige carbs du har købt burde du prim,ært bruge til din post-workout shake.
øverst i "nybegynder" forummet er en stickky der hedder "Newbies Helpfile edit.2". Hvis du starter med at læse den, så kan du finde svar på alt det basale og bagefter kan du spørge nærmere om detaljer.
Held og lykke.
newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
Der står bag på protein kassen indtages 2-4 gange dagligt

motty154 skrev:Så jeg kan godt tage Protein dagligt og kulhydrater med til shaken efter træning? :-)

motty154 skrev:Men hvor meget af hver skal jeg bruge til shaken efter træning?

motty154 skrev:Jeg vejer omkring 60 kg, og er 172 høj. Jeg er 15 år gammel.
07:40=Morgenmad: stor potion havregryn
9:10= Formiddag: æble og banan
11:20= 6 hele skiver rugbrød
14:00=bolle med ost
18:00= Aftensmad

motty154 skrev:Jeg vejer omkring 60 kg, og er 172 høj. Jeg er 15 år gammel.

BlåKoala43 skrev:motty154 skrev:Jeg vejer omkring 60 kg, og er 172 høj. Jeg er 15 år gammel.
Hvis dette er hele din kost, lyder det godt nok ikke som om, du får hverken nok proteiner eller nok kalorier (hvis du altså bulker).
Havrgryn, æble, banan, rugbrød og bolle = en masse kulhydrater
Prøv smid varer som hytteost, makrel, tun, nødder (mandler, valnødder, cashewnødder m.v.), mælk (sød- hvis du bulker), kakao (hvis du bulker), peanutbutter osv. ind i din kostplan.
Edit: stræb efter 2g proteiner per kg kropsvægt.
Det vil sige 120 gram for dit vedkommende.

motty154 skrev:Jeg tager en protein shake i aften efter træning med carbs hvor meget af hver ?? :-)

motty154 skrev:BlåKoala43 skrev:motty154 skrev:Jeg vejer omkring 60 kg, og er 172 høj. Jeg er 15 år gammel.
Hvis dette er hele din kost, lyder det godt nok ikke som om, du får hverken nok proteiner eller nok kalorier (hvis du altså bulker).
Havrgryn, æble, banan, rugbrød og bolle = en masse kulhydrater
Prøv smid varer som hytteost, makrel, tun, nødder (mandler, valnødder, cashewnødder m.v.), mælk (sød- hvis du bulker), kakao (hvis du bulker), peanutbutter osv. ind i din kostplan.
Edit: stræb efter 2g proteiner per kg kropsvægt.
Det vil sige 120 gram for dit vedkommende.
Og prøver at spise noget af de ting du anbefaler!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster