Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

...4 kg protein / pr. kg...

inzaneXs skrev:
Personligt sætter jeg også mit indtag en smule op - dvs. til 2,5-3 gram pr. kg vægt.

kuglen skrev:inzaneXs skrev:
Personligt sætter jeg også mit indtag en smule op - dvs. til 2,5-3 gram pr. kg vægt.
det er jo også ca det som topic starter indtager nu. derfor ser jeg ingen grund til at han skal øge..
envidere ser jeg ikke nogen grund til at øge sit protein indtag yderligere under cut, da man på den måde blot skal fjerne endu flere carbs fra sin kost for at komme i kcal underskud og når man gør det futter endnu flere proteiner af som energi.. man kan ligeså godt fjerne 500kcal fra fedt og carbs også bevare det samme protein indtag som man kan fjerne 1000 kcal fra fedt og carbs også tilføje 500kcal i form af ekstra protein. slut resultatet bliver 100% det samme.

Pfeiffer skrev:Jeg er enig med Inzane ! Proteiner har en høj thermogen effekt (tror jeg det hedder), og det betyder at det kræver mere energi for kroppen at nedbryde disse..
Du kan jo gøre begge dele! Skru ned for carbs, og skru op for proteinen = Uber cut ;)
Har jeg i hvert fald tænkt mig

Pfeiffer skrev:Jeg er enig med Inzane ! Proteiner har en høj thermogen effekt (tror jeg det hedder), og det betyder at det kræver mere energi for kroppen at nedbryde disse..
Du kan jo gøre begge dele! Skru ned for carbs, og skru op for proteinen = Uber cut ;)
Har jeg i hvert fald tænkt mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster