Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

inzaneXs skrev:Prøv at bestille smagsprøver på Bodylabs http://www.bodylab.dk. Så er du fri for at købe en hel bøtte hvis du ikke kan lide det.
Men enig med Blitz. Bodylab Choko'en smager himmelsk.

TheCzech skrev:Jeg bruger protpulver med kakao smag, og kan efterhånden slet ikke undvære det. Kan slet ikke lide cornflakes uden protpulver på.

- eller havregryn, bananer osv osv..

TheCzech skrev:Know the problem.
Det jeg gør, er at hælde pulveret på inden mælken. Herefter ryster jeg skålen med cornflakes og protpulver, så pulveret bliver godt fordelt i hele skålen. Så hælder jeg mælk på. Så rører jeg lige et par hurtige gange, og kører skeen ned af kanterne, så der ikke er nogle klumper, der sidder fast der. På den måde plejer jeg slet ikke, at have nogle problemer med det.

Bjørnen skrev:TheCzech skrev:Know the problem.
Det jeg gør, er at hælde pulveret på inden mælken. Herefter ryster jeg skålen med cornflakes og protpulver, så pulveret bliver godt fordelt i hele skålen. Så hælder jeg mælk på. Så rører jeg lige et par hurtige gange, og kører skeen ned af kanterne, så der ikke er nogle klumper, der sidder fast der. På den måde plejer jeg slet ikke, at have nogle problemer med det.
Aaah genialt! Det vil jeg sku prøve..
Nej man kan ikke være kræsen hvis man skal kunne holde en bulk!
- efter mit hoved er man småkræsen hvis man slet ikke kan få noget som helst fra bodylab ned.

WannaBeBig skrev:Bodylab Whey 80 i kakao burde de fleste dog kunne få ned unden problemer. Det smager sgu ligefrem godt.

. Det er ikke et måltid på det 5 stjernede hotel i spanien i betaler for, det er proteiner - det skal bare NED! 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster