Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pzyrex skrev:Køb du bare Whey 95 fra Bodyman.dk eller Bodylab.dk

*JB* skrev:Tak for svarene, men i svare bare ikke helt på hvad jeg spørger om...
Det handler ikke så meget om hvad jeg skal købe men mere hvad der godt for hvad og hvem... altså hvad står de forskellige proteinpulvere for...???

[/quote]
MC skrev:*JB* skrev:Tak for svarene, men i svare bare ikke helt på hvad jeg spørger om...
Det handler ikke så meget om hvad jeg skal købe men mere hvad der godt for hvad og hvem... altså hvad står de forskellige proteinpulvere for...???
Forskellen på den er indholdet af protein. Whey80 indeholder 80g protein pr. 100g, whey95 indeholder 95g osv. Så det er jo helt op til dig selv hvor meget du har brug for. Jo højere procenterne er jo dyrere er pulveret, så personligt bruger jeg whey80.

WannaBeBig skrev:MC skrev:*JB* skrev:Tak for svarene, men i svare bare ikke helt på hvad jeg spørger om...
Forskellen på den er indholdet af protein. Whey80 indeholder 80g protein pr. 100g, whey95 indeholder 95g osv. Så det er jo helt op til dig selv hvor meget du har brug for. Jo højere procenterne er jo dyrere er pulveret, så personligt bruger jeg whey80.
Ja, det er korrekt. Men nogle producenter findes også på diverse fantasinavne. Fx. whey 100. Det indeholder ikke 100 % protein, men kun 80 %. Så man skal også lige være vågen der.

[/quote]johnduddy skrev:Grunden til at der bliver sagt du skal tage 95 whey, er fordi det er det du får mest ud af lige efter træning. Som du nok ved er det vigtig efter træning at indtage nogle hurtigoptagelige kulhydrater (bananer er fine), og noget hurtigtoptageligt protein, i dette tilfælde whey.
Der er også andre former for proteinpulvre. Til vægtløftning er det dog mest whey og kasein, og i nogle tilfælde soy der bliver anvendt. Andre proteinpulvre er f.eks. gode hvis man løber langdistance, da de har en god kombination af kulhydrater og protein (3:1)
Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke med træningen

Nick187 skrev:IMO er der ikke grund til at foretrække bodylab whey 95 frem for 80 med mindre man kører en meget stram cut eller er laktoseintolerant.
Hvis man vil have mere protein i sin shake kan man jo bare bruge en større portion pulver, og spare de penge.

Misterhamper skrev:Nick187 skrev:IMO er der ikke grund til at foretrække bodylab whey 95 frem for 80 med mindre man kører en meget stram cut eller er laktoseintolerant.
Hvis man vil have mere protein i sin shake kan man jo bare bruge en større portion pulver, og spare de penge.
Enig. Ret dumt at købe 95 for de fleste mennesker. Den er 3x dyrere, mener jeg nok.

ISG skrev:Misterhamper skrev:Nick187 skrev:IMO er der ikke grund til at foretrække bodylab whey 95 frem for 80 med mindre man kører en meget stram cut eller er laktoseintolerant.
Enig. Ret dumt at købe 95 for de fleste mennesker. Den er 3x dyrere, mener jeg nok.
aaah...ikke 3 x dyrere. Det er lidt dyrere, men du skal også lige tage i betragtning at Whey 95 også indeholder mere protein pr. 100 gram end Whey 80
Bruger dog også selv Bodylab Whey 80.

Andersbr skrev:
Ønsker du det bedste af det bedste, og har du boxen at smide efter proteiner - så kan du jo prøve dig med alt muligt forskelligt fx. danske inzym har nogle rigtig dyre produkter - de siger selv flere af dem er godkendt som lægemiddel (behandling af syge osv)

inzaneXs skrev:Andersbr skrev:
Ønsker du det bedste af det bedste, og har du boxen at smide efter proteiner - så kan du jo prøve dig med alt muligt forskelligt fx. danske inzym har nogle rigtig dyre produkter - de siger selv flere af dem er godkendt som lægemiddel (behandling af syge osv)
Der er INTET magisk (ud over de høje priser) over nævnte produkter. Deres whey produkter er helt ordinære og har intet med et lægemidler at gøre. Netop derfor bliver de kontrolleret af fødevarestyrelsen og ikke lægemiddelsstyrelsen.
Hvor påstår han at nogle af dem er lægemidler?

Andersbr skrev:inzaneXs skrev:Andersbr skrev:
Der er INTET magisk (ud over de høje priser) over nævnte produkter. Deres whey produkter er helt ordinære og har intet med et lægemidler at gøre. Netop derfor bliver de kontrolleret af fødevarestyrelsen og ikke lægemiddelsstyrelsen.
Hvor påstår han at nogle af dem er lægemidler?
Det gjorde han selv de to gange jeg så ham fortælle om diverse af deres produkter, skrev en længere forklaring om det tidligere. Men den er åbenbart blevet slettet......

8800 skrev:(link slettet) hedder det vel? De sælger det i mit gamle center og det skulle efter producentens eget udsagn være noget så rent... Forbeholder mig retten til at være skeptisk!
Deres bars smager dog ok og er ikke så dyre.

inzaneXs skrev:8800 skrev:(link slettet) hedder det vel? De sælger det i mit gamle center og det skulle efter producentens eget udsagn være noget så rent... Forbeholder mig retten til at være skeptisk!
Det ville være mærkeligt hvis producenten sagde noget andet...specielt når han vil tage det overpris for helt ordinære produkter.

8800 skrev:inzaneXs skrev:8800 skrev:(link slettet) hedder det vel? De sælger det i mit gamle center og det skulle efter producentens eget udsagn være noget så rent... Forbeholder mig retten til at være skeptisk!
Det ville være mærkeligt hvis producenten sagde noget andet...specielt når han vil tage det overpris for helt ordinære produkter.
Hvordan kan du være sikker på det er et helt ordinært produkt?

RVG skrev:så mit spørgsmål går på, kan jeg bibeholde de samme cutting resultater + dækning af mit protein behov, ved at gå tilbage til whey 80, men blot køre med en større dosering?

inzaneXs skrev:Uden tvivl. Skal du have samme proteinmængde skal du, som du selv er inde på, hvad en smule ekstra Whey 80. Du får så tilgengæld nogle få extra gram carbs + fedt, men det er så lidt at jeg ikke tror du vil kunne mærke det.

Folmand skrev:
(link slettet) apropos: Så er Manden bag en FANTASTISK sælger - ikke andet. Benytter sig af konceptet - Fake it till you make it. Min lillebror har haft ham som Chef - Han er uddannet Optiker og har INTET med medicinalindustrien at gøre. Men selvfølgelig hvis man kan overbevise intetanende proletarer, 15 årige og folkepensionister om det modsatte - så der penge at hente.

Nick187 skrev:IMO er der ikke grund til at foretrække bodylab whey 95 frem for 80 med mindre man kører en meget stram cut eller er laktoseintolerant.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster