Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

LOLartikel skrev:Hvis vi f.eks. siger, at man har 1 kg fedt på hvert lår og man skulle træne det ene ben, så det efter noget tid havde et ½ kg fedt mindre end det andet, så skulle man træne dette ben i 5.000 timer. Eller omregnet til den virkelige verden: hvis du skal af med dellen på maven gennem punktslankning, så skal du lave mavebøjninger et kvarter hver dag i 55 år!

flamingopikken skrev:LOLartikel skrev:Hvis vi f.eks. siger, at man har 1 kg fedt på hvert lår og man skulle træne det ene ben, så det efter noget tid havde et ½ kg fedt mindre end det andet, så skulle man træne dette ben i 5.000 timer. Eller omregnet til den virkelige verden: hvis du skal af med dellen på maven gennem punktslankning, så skal du lave mavebøjninger et kvarter hver dag i 55 år!
Du har vidst ikke læst artiklen heeeelt grundigt nok

wikingster skrev:hvis sixpacken skal frem skal du have trænet dine mave muskler og have fedtprocenten ned.
længere er den ikke, alt hvad jeg har læst viser at man ikke kan forbrænde fedt punktvis. det er det samlede fedt mængde der gør det og hvor det sidder på den enkelte person er styret af deres gener.

curls skrev:wikingster skrev:hvis sixpacken skal frem skal du have trænet dine mave muskler og have fedtprocenten ned.
længere er den ikke, alt hvad jeg har læst viser at man ikke kan forbrænde fedt punktvis. det er det samlede fedt mængde der gør det og hvor det sidder på den enkelte person er styret af deres gener.
Okay, det er også det jeg har hørt....
Men jeg vil aligevel begynde med at træne maven hver gang jeg er i fitness....Og prøve og se om der sker noget...
Er der nogen der ved, om man må træne maven hele tiden???
Ska den have tid til at hvile sig?

curls skrev:wikingster skrev:hvis sixpacken skal frem skal du have trænet dine mave muskler og have fedtprocenten ned.
Okay, det er også det jeg har hørt....
Men jeg vil aligevel begynde med at træne maven hver gang jeg er i fitness....Og prøve og se om der sker noget...
Er der nogen der ved, om man må træne maven hele tiden???
Ska den have tid til at hvile sig?

Thomas Jagd skrev:Folk er så ophængt på at følge mainstream principper. Jeg kunne i princippet kører bænkpres hver dag 10 dage i streg, og så tage 5 dage fri, og vende tilbage større og stærkere, hvis jeg kender min krop, og ved hvornår jeg overreacher, og hvor meget restitution der skal til for at aktualisere en superkompensation.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster