Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mussetrussen skrev:Jeg har svært ved at se hvad det er du spørger om. Hvad vil du gerne vide omkring carbs om aftenen?

Active skrev:Mussetrussen skrev:Jeg har svært ved at se hvad det er du spørger om. Hvad vil du gerne vide omkring carbs om aftenen?
Kort sagt: Er det i orden at indtage carbs om aftenen/inden man skal sove.. Det var ihvertfald hvad jeg fik ud af det

Mussetrussen skrev:Active skrev:Mussetrussen skrev:Jeg har svært ved at se hvad det er du spørger om. Hvad vil du gerne vide omkring carbs om aftenen?
Kort sagt: Er det i orden at indtage carbs om aftenen/inden man skal sove.. Det var ihvertfald hvad jeg fik ud af det
Indtage carbs om aftenen i forhold til hvad?

Sandman skrev:Hvis du er udpræget "hardgainer" så spis endelig kulhydrat inden sengetid, især hvis du er i teenagerårene.
Der er nogen der skrev lav glykokæmisk værdi, enig.
Hvis du virkelig overvejende er skinny guy ville jeg heller ikke være bange for at drikke juice for at få blodsukkeret længere ned og derved blive mere søvnig=falder hurtigere i dybere søvn.
Men, hvis du let tager på burde dingo's råd være perfekt.

Barbellz skrev:Ja er klart at jeg ikke skal spise for meget om aftenen, men har det som regel med at blive meget sulten om aftenen, især når jeg træner ved fire-tiden, hvordan ville, f.eks. en håndfuld nødder være? Jo ret lav carb, gode fedtstoffer og ok protein? Ellers har jeg svært ved at finde noget mere holdbart, ting som hytteost, kylling osv. er ikke en mulighed :/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster