jeg har lige afsluttet et HST program revideret til at lægge vægt på ben pga. mit knæ som blev opereret for snart 16 ugers siden.
Jeg vil dog ikke lægge træningen fra mig og har tænkt på at køre en GVT program som lyder på følgende.
Dag 1: Bryst og Ryg: Bænkpres og Barbell Rows hver 10x10 og Cable Flyes og CG Pulldown hver med 3x15
Dag 2: pause (Mave)
Dag 3: Skulder og ben: Arnold Press og Squat hver 10x10 og Lateral Raises og Calf Raises hver med 3x15
Dag 4: pause (Mave)
Dag 5: Arme: EZ Barbell Curls og Cable Kickback hver 10x10 og DB Hammer Curls og WG Pushdown hver med 3x15
Dag 6 og 7: pause
Mave vil være der hjemme hvor jeg benytter mig at de håndvægte jeg har derhjemme.
Har så tænkt mig at træne en halvanden time før jeg må spise således at jeg kan når at indtage bla. protein indenfor en halvtime efter træningen.
Målet ved træningen er fedttab (nåede det ikk inden sommeren pga operationen) og en mindre hypertrofi hvis ikk veligeholdelse af det jeg har opnået indtilvidere
Mon ikke det her burde virke? Er klar til at modtage kritik
Jeg tænker allerede, at indenfor de første dage vil min ligevægtsindtægt falde pga. begrænset mad indtægt, så det hjælper jo lidt på det energi jeg skal optage udfra maden.