Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 932
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 930

Følg bodybuilding.dk på

Reboot

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Drenge! :)

Jeg har trænet i 2 år nu, og ja jeg er blevet større. Men synes dog ikke min fremgang er tilfredsstillende. Jeg startede på 45 kg i bænk, nu tager jeg 75 i sæt. Biceps vokset fra 10 til 20 kg, i dumbell curls. You get the picture? Jeg føler jeg burde kunne mere. Og jeg er villig til at arbejde min røv af for det. Men min erfaring med at lave et program er mildest talt ringe, jeg har kørt et 2-dags split igennem de 2 år, med undtagelse af nogle få gange, hvor jeg har prøvet nogle celebprogrammer.
Så jeg vil bede jer om, at diske om med en rigtig god rutine. Min kropsform, ja jeg er naturligt bredskuldret, men ellers har jeg altid været tynd, og haft svært ved at tage på i vægt. Hvordan vil jeg gerne se ud? Ja, som sagt vil jeg gerne blive større, og samtidig mere markeret. I ved muskuløs, og atletisk.

På forhånd mange tak

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad med nogle informationer man kan bruge... alder, højde, vægt osv. Derudover virker det til du har ret, du løfter ikke helt vildt meget efter 2 års træning.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Ok, sorry :)

Jeg er 21 år gammel, ca. 187 cm høj, og jeg vejer 77 kg.

Så vil jeg mene du kunne få mere ud af det.
Nu ved jeg ikke hvor meget du har sat dig ind i kost, men ellers er det det helt rigtige sted at starte. Selv følte jeg også jeg trænede et halvt år på livet løs, men der skete intet. SÅ fik jeg styr på min kost, og nu går det ganske fint fremmad.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 55.00
- Dødløft: 85.00

Jeg tvivler lidt på du har styr på kosten, du bør læse lidt forskellige artikler fra artikelarkivet om kost. Jeg startede med og træne for et lille år siden, jeg var dengang 187 høj og vejede lige godt 75-76 kg, nu er jeg 188 høj og vejer 91 kg, jeg fik styr på kosten, derfor det relativ store fremskridt.
Husk på der ikke er noget "vidunder" program, som får dig til at ligne Arnold, der er dedikation til sporten, derunder kosten som er paramount! :)

Og nej, du har ikke svært ved at tage på, du har bare ikke prøvet godt nok!

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Billede
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Vesterling skrev:Jeg tvivler lidt på du har styr på kosten, du bør læse lidt forskellige artikler fra artikelarkivet om kost. Jeg startede med og træne for et lille år siden, jeg var dengang 187 høj og vejede lige godt 75-76 kg, nu er jeg 188 høj og vejer 91 kg, jeg fik styr på kosten, derfor det relativ store fremskridt.
Husk på der ikke er noget "vidunder" program, som får dig til at ligne Arnold, der er dedikation til sporten, derunder kosten som er paramount! :)

Vil det sige, at jeg bare bør forsætte med det 2-dags split jeg kører. Dag 2 : Bryst, skulder, og triceps.
Dag 2 : Ryg, biceps, ben ? Og så bare få noget mere styr på kosten? Har desuden prøvet ELITE WHEY fra Dymatize, men synes ikke det hjalp så meget. Har i nogle gode forslag til kosttilskud?

Legenden skrev:
Vesterling skrev:Jeg tvivler lidt på du har styr på kosten, du bør læse lidt forskellige artikler fra artikelarkivet om kost. Jeg startede med og træne for et lille år siden, jeg var dengang 187 høj og vejede lige godt 75-76 kg, nu er jeg 188 høj og vejer 91 kg, jeg fik styr på kosten, derfor det relativ store fremskridt.

Vil det sige, at jeg bare bør forsætte med det 2-dags split jeg kører. Dag 2 : Bryst, skulder, og triceps.
Dag 2 : Ryg, biceps, ben ? Og så bare få noget mere styr på kosten? Har desuden prøvet ELITE WHEY fra Dymatize, men synes ikke det hjalp så meget. Har i nogle gode forslag til kosttilskud?

Tro ikke at et kosttilskud er svaret på alt. Det er intet andet end et TILSKUD.

Der er intet i vejen med et 2-split, og oftest er det som andre nævner kosten der skal ses nærmere på.
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Legenden skrev:

Det er lidt trist at have brugt så mange timer i centeret på at blive større, når resultaterne ikke er bedre. på den tid burde du kunne løfte over 100 i bænk, og endnu mere i de 2 andre store.

Gør dig selv den tjeneste at læs en masse (gerne alle) artiklerne der ligger her på siden i artikel arkivet. Vigtigst er kost artiklerne. For som du har erfaret, så bliver man ikke større uanset hvor meget man træner, hvis ikke ens kost den fungere bare nogenlunde optimalt.
Så start der, og læs så bagefter artiklerne i bodybuilding sektionen, for at lære noget om hvordan et program bør sættes sammen, hvilke punkter det skal indenholde for at sikre dig fremgang og meget mere.

Brug en uge eller 2 på at læse (og forstå!) artiklerne, og få dannet dig en god solid viden som du derfra kan bygge din krop op med.
hvis du havde brugt den tid det tager at sætte sig ind i det til at starte med, ville du have været noget større, og stærkere idag..
Så gør dig selv den tjeneste at læs og bliv klogere. Før bliver du næppe større.

artikler/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-aa.html
artikler/kost-kosttilskud/hvad-er-kreatin.html
artikler/kost-kosttilskud/kulhydrat-guiden-alt-hvad-du-boer-vide-om-kulhydrater.html
artikler/kost-kosttilskud/grundlaeggende-ernaering.html
Dem kan du starte med. Men du stadig du skal læse de andre i kost sektionen også.

artikler/bodybuilding/ <--- Der starter du bare fra bunden af, og læser dig op igennem alle sammen.

Brug den tid det tager, du vil ikke fortryde det i sidste ende :wink:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

http://www.news.bodylab.dk/
her er det også rigtig godt at læse med. Masse af gode artikler der er værd at læse igennem, samt svar på forskellige spørgsmål fra nogle rigtig kompetente mennesker.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Det er lidt trist at have brugt så mange timer i centeret på at blive større, når resultaterne ikke er bedre. på den tid burde du kunne løfte over 100 i bænk, og endnu mere i de 2 andre store.

Gør dig selv den tjeneste at læs en masse (gerne alle) artiklerne der ligger her på siden i artikel arkivet. Vigtigst er kost artiklerne. For som du har erfaret, så bliver man ikke større uanset hvor meget man træner, hvis ikke ens kost den fungere bare nogenlunde optimalt.
Så start der, og læs så bagefter artiklerne i bodybuilding sektionen, for at lære noget om hvordan et program bør sættes sammen, hvilke punkter det skal indenholde for at sikre dig fremgang og meget mere.

Brug en uge eller 2 på at læse (og forstå!) artiklerne, og få dannet dig en god solid viden som du derfra kan bygge din krop op med.
hvis du havde brugt den tid det tager at sætte sig ind i det til at starte med, ville du have været noget større, og stærkere idag..
Så gør dig selv den tjeneste at læs og bliv klogere. Før bliver du næppe større.

http://bodybuilding.dk/artikler/kost-ko ... il-aa.html
http://bodybuilding.dk/artikler/kost-ko ... eatin.html
http://bodybuilding.dk/artikler/kost-ko ... rater.html
http://bodybuilding.dk/artikler/kost-ko ... ering.html
Dem kan du starte med. Men du stadig du skal læse de andre i kost sektionen også.

http://bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/ <--- Der starter du bare fra bunden af, og læser dig op igennem alle sammen.

Brug den tid det tager, du vil ikke fortryde det i sidste ende :wink:
[/quote]

Ok, tak for det. Har netop læst artiklen http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/thebasicsofhypertrophytraining.php Og det er jo rigtig interessant. Er dette en træningsmetode i har erfaring med? Har desuden læst om kost, og fundet ud af, at mit kalorie indtag er alt for lavt.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster