Legenden skrev:Vesterling skrev:Jeg tvivler lidt på du har styr på kosten, du bør læse lidt forskellige artikler fra artikelarkivet om kost. Jeg startede med og træne for et lille år siden, jeg var dengang 187 høj og vejede lige godt 75-76 kg, nu er jeg 188 høj og vejer 91 kg, jeg fik styr på kosten, derfor det relativ store fremskridt.
Husk på der ikke er noget "vidunder" program, som får dig til at ligne Arnold, der er dedikation til sporten, derunder kosten som er paramount!

Og nej, du har ikke svært ved at tage på, du har bare ikke prøvet godt nok!
Vil det sige, at jeg bare bør forsætte med det 2-dags split jeg kører. Dag 2 : Bryst, skulder, og triceps.
Dag 2 : Ryg, biceps, ben ? Og så bare få noget mere styr på kosten? Har desuden prøvet ELITE WHEY fra Dymatize, men synes ikke det hjalp så meget. Har i nogle gode forslag til kosttilskud?
Det er lidt trist at have brugt så mange timer i centeret på at blive større, når resultaterne ikke er bedre. på den tid burde du kunne løfte over 100 i bænk, og endnu mere i de 2 andre store.
Gør dig selv den tjeneste at læs en masse (gerne alle) artiklerne der ligger her på siden i artikel arkivet. Vigtigst er kost artiklerne. For som du har erfaret, så bliver man ikke større uanset hvor meget man træner, hvis ikke ens kost den fungere bare nogenlunde optimalt.
Så start der, og læs så bagefter artiklerne i bodybuilding sektionen, for at lære noget om hvordan et program bør sættes sammen, hvilke punkter det skal indenholde for at sikre dig fremgang og meget mere.
Brug en uge eller 2 på at læse (og forstå!) artiklerne, og få dannet dig en god solid viden som du derfra kan bygge din krop op med.
hvis du havde brugt den tid det tager at sætte sig ind i det til at starte med, ville du have været noget større, og stærkere idag..
Så gør dig selv den tjeneste at læs og bliv klogere. Før bliver du næppe større.
artikler/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-aa.htmlartikler/kost-kosttilskud/hvad-er-kreatin.htmlartikler/kost-kosttilskud/kulhydrat-guiden-alt-hvad-du-boer-vide-om-kulhydrater.htmlartikler/kost-kosttilskud/grundlaeggende-ernaering.htmlDem kan du starte med. Men du stadig du skal læse de andre i kost sektionen også.
artikler/bodybuilding/ <--- Der starter du bare fra bunden af, og læser dig op igennem alle sammen.
Brug den tid det tager, du vil ikke fortryde det i sidste ende