Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1441
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1438

Følg bodybuilding.dk på

Rigtig beslutning ??

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

klokken er 02.35, og jeg sidder her og skriver det her indlæg. jeg er mega stiv, og har drukket sidden kl 19.00 -

His . startede for omkring en halv time siden. Jeg er på min skole, og sidder i rygerummet med 3 drenge og 2 piger.

snakken går og vi sidder i lang tid og snakker om alle mulige sager, da det store emne kommer op (hvor mange man havde været sammen med). Kom fra den her pige, som vil score en af de andre drenge.

der bliver snakket godt om dette emne, og da den ene pige siger, at hun har været sammen med 7 andre før denne her dreng, siger jeg bare i total sjov og stille og roligt "rygte" .

Inden jeg bliver færdig får jeg en lige højere af den ene og den største vensre af den anden.

det skal lige siges, at der blev snakket meget sjovt om mange ting, så der var ingen alvor i det.

nå men nu sidder jeg med hævet øjne, og min reaktion da det sket var:

spørger dem begge om de skal have en flad, men vælger, at forlade rummet, da jeg ikke vil rissikere at blive smidt ud - men skulle jeg have nakket dem?? altså ikke sådan alvor, men syntes fandeme det var svagt af dem.. da jeg gik sad de bare og grinte.

dog sagde den ene dreng til dem (en seagent) - i skulle ikke have gjort det... og nu er jeg bange for, at jeg giver hårdt igen hvis jeg møder dem udenfor skolen.

undskyld mine fejl - men er sur og sidder og skriver her for at komme ud med nogle agresioner...

sov godt.!!!
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Reputation point: 0

Geografisk sted: Oure / Svendborg

Træner her: Forever Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hmm - alkohol bringer sjældent noget godt med sig. Og nej vold bringer intet godt med sig. Husk:

Den overlegnes våben er venlighed
TIl daglig arbejder jeg med den Online spil branche. Har lavet alt alt for mange sider der fx minder om denne: Book of Ra .
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Folmand har svaret på ØL kan jeg se. . :mrgreen:

Geografisk sted: Copenhagen

Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan

Øl er løsning og årsagen til alle problemmer.. Citat Homer Simpson.
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Hvad ville du opnå ved at slå dem? Vise, at du har magten? Det kan man sagtens vise med ens talegaver. :)
Nubretpumper
Brugeravatar

Misterhamper skrev:Hvad ville du opnå ved at slå dem? Vise, at du har magten? Det kan man sagtens vise med ens talegaver. :)
Talegaverne gør det ikke altid, både fordi de kan ikke bruges, hvis de andre ikke lytter seriøst,
men bare venter til de selv kan bruge deres talegaver til at modargunentere.
Et skænderi er kamp eller krig i fortyndet form. :D

Når man ikke ved hvad der skete (inden i den) og hvorfor,
kan man ikke gøre noget ved det, så du valgte vist det helt rigtige - at gå :)
Og skrive her, hvor der er forstående og kloge mennesker inden for pædagogisk rækkevidde :)
Henning :D
Sidst rettet af henning 25. nov 2007, 13:33, rettet i alt 1 gang.
Det bedste jeg oplever, er når folk har succes.
...så jeg deltager selv med glæde i den oplevelse :)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Ugelbølle

Styrkeliste
- Bænkpres: 65.00
- Squat: 65.00
- Dødløft: 85.00

Galleri: Vis galleri (25)

Hvis jeg var dig, havde jeg fået dem smidt ud af skolen. Så kan de fandme lære det :D

ELLER: Tru dem med at du kan få dem smidt ud, og få dem til at gøre et eller andet latterligt. Kunne være endnu federe. :D

Geografisk sted: Aalborg

hulck skrev:Hvis jeg var dig, havde jeg fået dem smidt ud af skolen. Så kan de fandme lære det :D

ELLER: Tru dem med at du kan få dem smidt ud, og få dem til at gøre et eller andet latterligt. Kunne være endnu federe. :D

HAHA!!!! GENIALT =D> =D>
Billede
Brugeravatar

Jeg må nok indrømme at jeg ikke ville have gået ud, men det er fandme god stil af dig at gøre det.

Det viser hvor meget du er dem overlegen, selv om du nok helst ville have slået dem (med fuld forståelse!)

Dog lyder det nu også som nogle knap så stilfulde og intelligente mennesker du hang ud med på daværende tidspunkt, så mon ikke du bare skal være glad for, du selv har hjernen iorden.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Jacob skrev:Jeg må nok indrømme at jeg ikke ville have gået ud, men det er fandme god stil af dig at gøre det.

Det viser hvor meget du er dem overlegen, selv om du nok helst ville have slået dem (med fuld forståelse!)

Dog lyder det nu også som nogle knap så stilfulde og intelligente mennesker du hang ud med på daværende tidspunkt, så mon ikke du bare skal være glad for, du selv har hjernen iorden.

Det var alm. folk fra skolen - der var jo blevet drukket igennem... Men når jeg kigger tilbage var det nok også bedst at gå.
" En dag uden træning, er en dag uden mening ! "/ Hamdi" BB.dk er for nice ! - Maks Motivation "Tjek min LOG ! http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... t=0#277885

Styrkeliste

Folmand skrev:hmm - alkohol bringer sjældent noget godt med sig. Og nej vold bringer intet godt med sig. Husk:

Den overlegnes våben er venlighed

Den vil jeg huske :)

Styrkeliste

Sagsanlæg!
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:Sagsanlæg!

Nej - det vil jeg ikke gører. jeg mener bare de nok selv skal få deres straf engang - men hvis det sker igen, smutter jeg ikke bare... tror det fordi jeg er for god af mig. er alt for venlig... det for sygt.. syg verden vi lever i !!!

Styrkeliste

Hvordan får de deres straf, hvis du lader det gå uforrettet hen? Og selvfølgelig skal du ikke begynde at slå på dem hvis de slår på dig. Lad retssystemet tage sig af dem, det vinder du meget mere på i det lange løb.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:Hvordan får de deres straf, hvis du lader det gå uforrettet hen? Og selvfølgelig skal du ikke begynde at slå på dem hvis de slår på dig. Lad retssystemet tage sig af dem, det vinder du meget mere på i det lange løb.

Ha ha.

Karl, det danske retssystem er alt for langsomme og dovne i de fleste tilfælde, til at der vil blive gjort noget ud af sådan en sag. Desuden er det også ord mod ord i sådan en sag, hvilket gør det endnu sværere.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Karl Æg skrev:Hvordan får de deres straf, hvis du lader det gå uforrettet hen? Og selvfølgelig skal du ikke begynde at slå på dem hvis de slår på dig. Lad retssystemet tage sig af dem, det vinder du meget mere på i det lange løb.

det går jo ikke uforrettet hen i deres hoveder - de skal nok få dårlig samvigtighed, og så hjælper det dem ikke, at sige undskyld. Tværtimod får de afvide, at hvis det sker igen, slår jeg igen (selvforsvar). og hårdt! Men det er jo den sidste løsning, og der jo også en straffeattest der gerne skal forblive ren.

Desuden har min skolen en stram pollitik mht. slagsmål, og gider ikke rode mig ud i problemer.

Det er dem der har misten en , at snakke med - et dumt valg fra deres side, meeen det må de jo om - jeg har sådan ca 300 andre jeg kan snakke med :)

Styrkeliste

Jacob skrev:

Ha ha.

Karl, det danske retssystem er alt for langsomme og dovne i de fleste tilfælde, til at der vil blive gjort noget ud af sådan en sag. Desuden er det også ord mod ord i sådan en sag, hvilket gør det endnu sværere.

Min opfattelse af retsystemet er lidt anderledes - ja, det er lidt langsomt, men synes det fungerer godt... Jeg har taget folk i retten 2 gange og de har begge gange fået straf som fortjent.

Hvis det var mig som var blevet slået - så havde jeg tage dem i retten - det er den eneste rigtige måde at løse det på.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Jeg fatter altså ikke helt hvad det var du gjorde? :|

Men fuck det lyder som meningsløs vold, anmeld dem og få dem smidt ud af skolen.

Ellers bare sig det til Rektor.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Nu ved jeg ikke helt præcist hvad der skete siden de gjorde det og sådan, til trods for din beskrivelse..

Det bedste ville være at være overlegen og bare lade det ligge og så tage dem på andre måder en vold, der er mange måder at gøre det på.. mmen ved godt hvad jeg ville have gjort :roll:
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Du sagde "rygte"?

Er det kun mig som ikke kan få øje på problemet?
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Jacob skrev:Ha ha.

Den opfattelse deler jeg ikke. Og det er principielt også ligegyldigt. At melde det er selvsagt en langt bedre løsning end lade sine næver gøre arbejdet. Det er billigere, mere smertefrit og mere givende.

Hamdi skrev:det går jo ikke uforrettet hen i deres hoveder - de skal nok få dårlig samvigtighed, og så hjælper det dem ikke, at sige undskyld. Tværtimod får de afvide, at hvis det sker igen, slår jeg igen (selvforsvar). og hårdt! Men det er jo den sidste løsning, og der jo også en straffeattest der gerne skal forblive ren.

Desuden har min skolen en stram pollitik mht. slagsmål, og gider ikke rode mig ud i problemer.

Det er dem der har misten en , at snakke med - et dumt valg fra deres side, meeen det må de jo om - jeg har sådan ca 300 andre jeg kan snakke med

Hvordan kan du vide om de ikke bare er pisse ligeglade? Du kan da ikke bare lade folk slå dig i fjæset uden at reagere på det. Og hvorfor overvejer du overhovedet at begynde at begive dig ned på deres niveau og slå tilbage, når det - som jeg læser din beskrivelse af forløbet - er dig og kun dig, der er blevet forurettet? Meld dem dog for vold, det er det man gør i et civiliseret samfund. De har forbrudt sig mod dig, og skal selvfølgelig straffes derfor, og til lige præcis det formål har vi et retssystem.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Karl Æg skrev:
Jacob skrev:Ha ha.

Den opfattelse deler jeg ikke. Og det er principielt også ligegyldigt. At melde det er selvsagt en langt bedre løsning end lade sine næver gøre arbejdet. Det er billigere, mere smertefrit og mere givende.

Hamdi skrev:det går jo ikke uforrettet hen i deres hoveder - de skal nok få dårlig samvigtighed, og så hjælper det dem ikke, at sige undskyld. Tværtimod får de afvide, at hvis det sker igen, slår jeg igen (selvforsvar). og hårdt! Men det er jo den sidste løsning, og der jo også en straffeattest der gerne skal forblive ren.

Det er dem der har misten en , at snakke med - et dumt valg fra deres side, meeen det må de jo om - jeg har sådan ca 300 andre jeg kan snakke med

Hvordan kan du vide om de ikke bare er pisse ligeglade? Du kan da ikke bare lade folk slå dig i fjæset uden at reagere på det. Og hvorfor overvejer du overhovedet at begynde at begive dig ned på deres niveau og slå tilbage, når det - som jeg læser din beskrivelse af forløbet - er dig og kun dig, der er blevet forurettet? Meld dem dog for vold, det er det man gør i et civiliseret samfund. De har forbrudt sig mod dig, og skal selvfølgelig straffes derfor, og til lige præcis det formål har vi et retssystem.

jeg er skam ikke ligeglad - det er bare sådan, at hvis jeg havde slået igen, kunne skolen finde på , at smide os alle 3 ud. og den rissiko vil jeg ikke løbe.

Styrkeliste

Hamdi skrev:jeg er skam ikke ligeglad - det er bare sådan, at hvis jeg havde slået igen, kunne skolen finde på , at smide os alle 3 ud. og den rissiko vil jeg ikke løbe.

Det har jeg heller ikke på sagt. Men derfor undrer jeg mig stadig over, at du ikke reagerer på at blive slået i hovedet. Jeg havde ikke ladet det gå ustraffet hen. Som minimum havde jeg da snakket med rektor, og evt. politiet hvis der er behov for det.
Brugeravatar
Moderator

Styrkeliste

Hamdi skrev:jeg er skam ikke ligeglad - det er bare sådan, at hvis jeg havde slået igen, kunne skolen finde på , at smide os alle 3 ud. og den rissiko vil jeg ikke løbe.

Hvis du ikke vil melde dem - så få dem da i det mindste smidt ud af skolen. Sådan nogle idioter kan du da kun blive glad for ryger ud?

Eller sig du kan få dem smidt ud på stedet, og få dem til at lave dine næste 5 matematik afleveringer.. Hvis ikke du får min. 7 ryger de ud.

:D

slet
Sidst rettet af Rain666 29. apr 2011, 07:22, rettet i alt 1 gang.

Geografisk sted: Næstved

Logbog: Ingen logbog

synes sgu du skal have stor ros for bare at gå, tegn på at du ved bedre.

Men hvis du vil hævne dig, så mangler jeg lidt sparings partner inden jeg stiller op til stævne i Hamburg på Søndag hehe :twisted: :twisted: :twisted: :8
The Genetic Freak!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 120.00

Tilbage til Off topic