The Juice skrev:Nis skrev:Ved godt den var lidt lav, men synes bare ofte at dem der spørger efter fifs er dem der ofte sprænger over hvor gærdet er lavest.
Hvad er der galt i at springe over hvor gærdet er lavest? Og hvad mener du i øvrigt med det? Det handler vel for alle der cutter om at blive så ripped som muligt så hurtigt som muligt.
Nis skrev:Så hellere tage den effektive vej fra starten
Den effektive vej er altså ikke at få fortalt noget sludder.
Okay fint, lad os starte fra enden. Topicet hedder "ripped" så jeg insinuerer at personen gerne vil tabe sig, og med fifs er det vel ligeså naturligt at antage at det er fifs til at tabe sig. Ud fra mine erfaringer, faktisk flere end man skulle tro, så er det eneste holdbare til at tabe sig er ved diæt(i et vis omfang) og træning/cardio. Stort set alt andet bliver man skuffet over.
Det er skam helt i orden at springe over hvor gærdet er lavest, det er skam folks eget valg. Jeg bliver bare nødt til at fremme kost+træning allerede fra starten, men hvis det ikke er det han vil høre er det også fair.
Og ja, det før var noget irrelevant sludder, det har jeg indrømmet, det var en dårlig joke, ikke sjovt, lad os komme videre i teksten.