Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lasse bassen skrev:Jeg synes bare lige jeg ville rose bodyman.dk for deres ekstremt hurtige ekspeditions tid. Jeg bestilte her d. 26 en spand whey 80 + lidt mere og har dd. modtaget besked om jeg kan hente det på posthuset.
Det skal lige siges jeg bestilte det om aften d. 26!

Lasse bassen skrev:Jeg synes bare lige jeg ville rose bodyman.dk for deres ekstremt hurtige ekspeditions tid. Jeg bestilte her d. 26 en spand whey 80 + lidt mere og har dd. modtaget besked om jeg kan hente det på posthuset.

8800 skrev:Lasse bassen skrev:Jeg synes bare lige jeg ville rose bodyman.dk for deres ekstremt hurtige ekspeditions tid. Jeg bestilte her d. 26 en spand whey 80 + lidt mere og har dd. modtaget besked om jeg kan hente det på posthuset.
Sådan er det, det går stærkt hos bodyman

Kolditz skrev:8800 skrev:Lasse bassen skrev:Jeg synes bare lige jeg ville rose bodyman.dk for deres ekstremt hurtige ekspeditions tid. Jeg bestilte her d. 26 en spand whey 80 + lidt mere og har dd. modtaget besked om jeg kan hente det på posthuset.
Det sagde hun også igår.

Spo skrev:Sidder faktisk og undrer mig om hvor min pakke bliver af, bestilte nogle sager i mandags om natten, de skriver at de modtog min bestilling i går ved 2 tiden. Fra bodylab plejer de at komme dagen efter. Troede jeg også bodymans gjorde... i need my stuff

Spo skrev:Sidder faktisk og undrer mig om hvor min pakke bliver af, bestilte nogle sager i mandags om natten, de skriver at de modtog min bestilling i går ved 2 tiden. Fra bodylab plejer de at komme dagen efter. Troede jeg også bodymans gjorde... i need my stuff

Spo skrev:Jeg tror sgu i har ret gutter, for de gange jeg har bestil fra streetman.dk, har det været der dagen efter. Damn you PostDanmark! De stjæler med arme og ben, men har aldrig hørt om at de skulle tage bodybuilding supps

Spo skrev:Jeg tror sgu i har ret gutter, for de gange jeg har bestil fra streetman.dk, har det været der dagen efter. Damn you PostDanmark! De stjæler med arme og ben, men har aldrig hørt om at de skulle tage bodybuilding supps

8800 skrev:Kolditz skrev:8800 skrev:Lasse bassen skrev:Jeg synes bare lige jeg ville rose bodyman.dk for deres ekstremt hurtige ekspeditions tid. Jeg bestilte her d. 26 en spand whey 80 + lidt mere og har dd. modtaget besked om jeg kan hente det på posthuset.
Det sagde hun også igår.
Ja, hils hende.

Bork skrev:Lasse bassen skrev:Jeg synes bare lige jeg ville rose bodyman.dk for deres ekstremt hurtige ekspeditions tid. Jeg bestilte her d. 26 en spand whey 80 + lidt mere og har dd. modtaget besked om jeg kan hente det på posthuset.
Jeg syntes general man skal rose bodyman. De er for det første hurtige til at sende vare ud også hvis der er nogen problemer med noget overhoved. Så ordner de det uden problemer!
Det er fanme for lækkert! Det er en af hovedfaktorene som gør at jeg bliver ved med at handle der!

Spo skrev:Jeg har stadig ikke modtaget mine sager

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster