Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hg skrev: Efter min mening får jeg ikke trænet mine biceps nok.

biggerthanlife skrev:hg skrev: Efter min mening får jeg ikke trænet mine biceps nok.
Smid 5-6 ekstra bicep curl varianter på

Almond skrev:Jeg ville nok tilføje partner-assisted-eccentric-consentration-hammer-curl for 10 sæt af 10 reps som finisher. Du har jo alt for lidt træning til biceps pt.!

biggerthanlife skrev:hg skrev: Efter min mening får jeg ikke trænet mine biceps nok.

ThomasNielsen skrev:biggerthanlife skrev:hg skrev: Efter min mening får jeg ikke trænet mine biceps nok.
Det nytter jo bare ikke det store hvis han er mør efter hans workload. Min tanke er at han med fordel kunne droppe et par af rygøvelserne for så at smide ekstra biceps ind. Eks. Strege pullups og dødløft og så køre stående og siddende hammercurls?

Mit problem er efter ryg træningen er mine arme ret færdige og jeg har ikke engang hammer curls eller almindelig biceps curl på programmet og jeg mangler noget mere pump på mine biceps. Efter min mening får jeg ikke trænet mine biceps nok.

Mindpump skrev:Der er simpelthen for lidt volumen i dit program med hensyn til biceps, jeg synes du skal beholde dødløft og de andre rygøvelser i programmet men samtidig tilføje noget coleman curl som finisher i dit træningspas det har givet rigtig meget med hensyn til min biceps udvikling

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster