Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AboveDK skrev:Vingerne kommer fint med, men lænnen (nederste del på mit rygparti) ligner lort.
Lige pt spiser jeg for lidt, ja, men sidder ude med skulderskade, og bulkede inden min skade.

iJaxe skrev:AboveDK skrev:Vingerne kommer fint med, men lænnen (nederste del på mit rygparti) ligner lort.
Lige pt spiser jeg for lidt, ja, men sidder ude med skulderskade, og bulkede inden min skade.
Tja hvis du ikke bulker vokser din ryg jo ikke.
En god øvelse til lænnen er dødløft som du jo sikkert kender.

Zaulich skrev:Kort sagt: Hvis du ikke vokser, så spiser du ikke nok - længere er den ikke.

Nders skrev:Zaulich skrev:Kort sagt: Hvis du ikke vokser, så spiser du ikke nok - længere er den ikke.
Arr så firkantet kan man da ikke stille det op, det kræver da uden tvivl muskelnedbrygning for at vokse, så hvis man træner forkert, vokser man ikke.

Casper.S skrev:Nders skrev:Zaulich skrev:Kort sagt: Hvis du ikke vokser, så spiser du ikke nok - længere er den ikke.
Arr så firkantet kan man da ikke stille det op, det kræver da uden tvivl muskelnedbrygning for at vokse, så hvis man træner forkert, vokser man ikke.
... Ja og sådan kan man komme med masser af påstande, MEN i 99 % af tilfældene, så er grunden til at folk ikke oplever hypertrophy, fordi de ikke spiser nok.
Men der kan selvfølgelig være mange andre grunde

Nders skrev:Casper.S skrev:Nders skrev:Zaulich skrev:Kort sagt: Hvis du ikke vokser, så spiser du ikke nok - længere er den ikke.
... Ja og sådan kan man komme med masser af påstande, MEN i 99 % af tilfældene, så er grunden til at folk ikke oplever hypertrophy, fordi de ikke spiser nok.
Der er mange variabler der spiller ind..

Casper.S skrev:Nders skrev:Casper.S skrev:Nders skrev:Zaulich skrev:Kort sagt: Hvis du ikke vokser, så spiser du ikke nok - længere er den ikke.
Der er mange variabler der spiller ind..
som jeg også nævnte. Men hvis vi så går op og kigger på topic-starter, sammenholder hans antal af indlæg, med træningserfaring, vægt og maks-løft, så får vi en udmærket indikator for hvor han ligger rent trænings mæssigt, hvilket ud fra min vurdering er som en begynder. Og begynder har, om du kan lide det eller ej, altid et eller andet problem med ikke at få tilstrækkeligmad ned, hvorfor jeg så synes det er passende at antage at han ikke spiser nok.
Det kan topicstarter så vælge at svare på nu.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster