Jeg syntes bare ikke det er sjovt da det bliver for åbentlyst(det skal siges vi er 10 gode venner). Derfor har jeg udviklet den lidt. Ingen seddel under tallerkenen - jeg giver dem en seddel hver, uden nogle opdager det, og måske informere nogle om, at det ikke er alle som er med i "spillet", og det derfor ikke må snakkes om. Der er så en som for til opgave at gætte de andres opgaver (fortælle mig hvem der har hvilken opgave) hvis de bliver opdaget er de ude af spillet. NOgle af opgaverne er som følger:
gå altid med X ud at ryge.
Hold dig altid max 5 m i afstand til Y
Få overtalt Q til et spil fifa (har sagt ingen skal spille fifa - der bliver straffet med 3 ølbong)
Altid sørg for alle har vin i vinglasset indtil kl 22.
Sig du har mødt pia kjærsgård, og hun er en meget behagelig dame, og du vil stemme på hende , min 3 gange inden kl 22.
Folk har en opgave hver, du skal gætte hvilken opgave de har. gæt min 5 personer og du har bestået din. (fortæl mig)
SPillet vare til kl 22. dem som ikke fuldføre deres mission, eller bliver opdaget er ude. Kl 22 skal dem som er fuldført deres mission og ikke bleveet opdaget banke søm i, og vinderen kåres.

Jeg mangler dog bare nogle flere sjove opgaver/missioner til folket
Har i nogle ideer?På forhånd tak!