Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Christian2 skrev:Men søg rundt. Serge selv kommenterer på et eller andet amerikansk BB-forum kan jeg huske.

mic skrev:Christian2 skrev:Men søg rundt. Serge selv kommenterer på et eller andet amerikansk BB-forum kan jeg huske.
Denne tråd:
http://www.BLIVSTOR.COM/boards/index.php?PHPSESSID=d01cb24f2e79dd1230839e06b4c6d857&topic=109977.0
Du ændrer bare det understregede i linket til engelsk..
" er tilladt, når det er åbenlyst hvilken side der snakkes om, men ikke sidens rigtige navn. Indtil videre er det den eneste side jeg har set blive censureret. Hvis det er fordi det er en "konkurrerende" side, hvorfor er tmuscle.com så tilladt?

angiveligt.

Søren W skrev:Who cares, hvad én eller anden arbitrær bodybuilder angiveligt skulle have lavet engang, vigtigere er det, hvad virker for majoriteten.

Henriksen skrev:Søren W skrev:Who cares, hvad én eller anden arbitrær bodybuilder angiveligt skulle have lavet engang, vigtigere er det, hvad virker for majoriteten.
Fjols.

Henriksen skrev:Søren W skrev:Who cares, hvad én eller anden arbitrær bodybuilder angiveligt skulle have lavet engang, vigtigere er det, hvad virker for majoriteten.
Fjols.

Bnaz skrev:Henriksen skrev:Søren W skrev:Who cares, hvad én eller anden arbitrær bodybuilder angiveligt skulle have lavet engang, vigtigere er det, hvad virker for majoriteten.
Fjols.
Hvorfor er han et fjols?
At enelleranden engang har gjort noget gør ikke, at du vil få resultater af det. highrep squat er godt, men 100 reps til store lår, nej.
Vil du have resultater må deu jo gøre noget, der ligesom er bevis for virker, at der snakkes om at en mand engang for 30 år siden blandet andet lavede... er ikke godt nok til at jeg vil benytte ig af det, når der findes metoder som man ved virker.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster