Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kasper68 skrev:Ville træne fullbody 3 dage om ugen istedet for det du har gang i det virker noget mærkeligt.

thefighter skrev:Dit problem er at dit program er lort.. Hvis du ikke gider bruge minimal andel af tid på at sætte dig ind i området kan du forsøge dig med et af dem der er lavet, eksempelvis back to basics.. Kig i artikel arkivet

tjummy12 skrev:Jeg vil lige starte med at sige mange tak for de yderst konstruktive svar!
Jeg kan så konkludere på det hele at jeg skal have en alvorlig omlægning af mine trænings pas, evt. et fullbody? Jeg har besluttet mig for at droppe min fodbold en gang om ugen, så den hedder Træning mandag,tirsdag, onsdag, bold torsdag, træning fredag og så enten Lørdag el. Søndag afhængig af fodbold kamp.
Derudover vil jeg forsøge at skære mere af min kcal, lige pt vejer jeg alt min mad og notere det i en abb på min iphone, så det skulle passe.
Lige et side spørgsmål, jeg har jo det her overflødige fedt på kroppen, hvis jeg ønsker at vokse i muskelmasse, så skal jeg vel ligge 5-600 Kcal over mit ligevægtsindtag? Jeg er jo ikke interesseret i at få mere fedt på kroppen med derimod muskelmasse?

tjummy12 skrev:Jeg vil lige starte med at sige mange tak for de yderst konstruktive svar!
Jeg kan så konkludere på det hele at jeg skal have en alvorlig omlægning af mine trænings pas, evt. et fullbody? Jeg har besluttet mig for at droppe min fodbold en gang om ugen, så den hedder Træning mandag,tirsdag, onsdag, bold torsdag, træning fredag og så enten Lørdag el. Søndag afhængig af fodbold kamp.
Derudover vil jeg forsøge at skære mere af min kcal, lige pt vejer jeg alt min mad og notere det i en abb på min iphone, så det skulle passe.
Lige et side spørgsmål, jeg har jo det her overflødige fedt på kroppen, hvis jeg ønsker at vokse i muskelmasse, så skal jeg vel ligge 5-600 Kcal over mit ligevægtsindtag? Jeg er jo ikke interesseret i at få mere fedt på kroppen med derimod muskelmasse?

Larsen123 skrev:Du er i et dilemma:
1: Du vil gerne af med det overflødige fedt og tabe dig/se bedre ud.
2: Du vil gerne have større muskler.
De to ting kan desværre ikke lade sig gøre på samme tid. Aldrig nogensinde.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster