Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Farver skrev:Hey BB,
Jeg har brug for lidt hjælp her. Jeg skal til at genoptage min træning (2-split program 4 gange ugenligt). Jeg vil meget gerne tage på i muskelmasse og selvfølgelig blive markeret over det hele. Problemet er bare, at jeg vejer 71kg og er 1,95 høj,så rimelig tynd.
Ja jeg ved jeg skal indtage et kalorieoverskud, men jeg må indrømme atmed træning og skole har jeg ikke tid til at planlægge alt min mad ned til detalje. Jeg tager en "Weight-gainer" shake efter hver træning. Er alt dette godt nok til at få de resultater jeg søger?
Skulle helst gerne se store resultater inden for et år, hvis muligt. Nogle råd?

)

Hippokrates skrev:Hvornår trænede du sidste gang? Det kan være muligt det vil gavne dig mere at starte op med at træne et fullbody program

Farver skrev:4 måneder siden eller lignende, vil helst igang med mit 2-spit igen.
Maskinen: Skal jeg køre HST? Med den der progression i alle øvelserne syntes du eller bare nogle, eller overhovedet ingen form for HST?

Dingo skrev:Hippokrates skrev:Hvornår trænede du sidste gang? Det kan være muligt det vil gavne dig mere at starte op med at træne et fullbody program
Why?

Martin88 skrev:Farver skrev:4 måneder siden eller lignende, vil helst igang med mit 2-spit igen.
Maskinen: Skal jeg køre HST? Med den der progression i alle øvelserne syntes du eller bare nogle, eller overhovedet ingen form for HST?
Træn hvad du har lyst til, hvis du er relativt nybegynder er kosten alligevel det allervigtigste og det eneste afgørende for om du får resultater eller ej

Hippokrates skrev:Martin88 skrev:Farver skrev:4 måneder siden eller lignende, vil helst igang med mit 2-spit igen.
Træn hvad du har lyst til, hvis du er relativt nybegynder er kosten alligevel det allervigtigste og det eneste afgørende for om du får resultater eller ej
Hvornår er kosten ikke det vigtigste?

Martin88 skrev:Hippokrates skrev:Martin88 skrev:Farver skrev:4 måneder siden eller lignende, vil helst igang med mit 2-spit igen.
Hvornår er kosten ikke det vigtigste?
haha, you got me there... Den er altid det vigtigste, men træningsplanlægningen er også MEGET vigtig, når vi taler om at veje 90-100kg forholdsvis lean og clean og så forsat ville bygge muskelmasse

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster