Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

re-pete skrev:Og det er lige så godt som almindelig mælk?

Moose skrev:re-pete skrev:Og det er lige så godt som almindelig mælk?
Noget af det er bedre end andet. Men det hele er bedre end en shake med vand, FØJ.
og ja, shakes med vand er rigtig grumt, jeg har noget pulver der ikke engang smager specielt godt med mælk

DClaville skrev:lav din shake en time før du tager af sted til centeret og smid den så i fryseren så er den halv frosen når du tager den i tasken og kold når du skal drikke den op til 2 timer senere
gør jeg altid selv om jeg sjælent bruger mælk.
min fejl, ellers godt tip.
D. Nielsen skrev:Har du prøvet at variere mængden af vand i din proteinshake ? Drak i lang tid kun shakers med mælk fordi jeg hellere ikke brød mig om smagen når jeg brugte vand. Men man kan jo løbe tør for mælk, så blev nød til at bruge vand. Startede bare med en lille smule vand også ellers smagte mig frem til hvornår det var en passende konsistens/smag og idag bruger jeg slet ikke mælk til min shaker, det smager ganske fint med vand

re-pete skrev:D. Nielsen skrev:Har du prøvet at variere mængden af vand i din proteinshake ? Drak i lang tid kun shakers med mælk fordi jeg hellere ikke brød mig om smagen når jeg brugte vand. Men man kan jo løbe tør for mælk, så blev nød til at bruge vand. Startede bare med en lille smule vand også ellers smagte mig frem til hvornår det var en passende konsistens/smag og idag bruger jeg slet ikke mælk til min shaker, det smager ganske fint med vand
jeg har prøvet at tilpasse det da jeg startede på det pulver, men det er ikke noget som gav nogen ændring som jeg ville gøre at jeg erstattede mælken med vand

men kan selvfølgelig bare være det er mig hehe

D. Nielsen skrev:re-pete skrev:D. Nielsen skrev:Har du prøvet at variere mængden af vand i din proteinshake ? Drak i lang tid kun shakers med mælk fordi jeg hellere ikke brød mig om smagen når jeg brugte vand. Men man kan jo løbe tør for mælk, så blev nød til at bruge vand. Startede bare med en lille smule vand også ellers smagte mig frem til hvornår det var en passende konsistens/smag og idag bruger jeg slet ikke mælk til min shaker, det smager ganske fint med vand
jeg har prøvet at tilpasse det da jeg startede på det pulver, men det er ikke noget som gav nogen ændring som jeg ville gøre at jeg erstattede mælken med vand
Du tror ikke det bare er et spørgsmål om tilvænning? evt. prøve at give det en uge
Har selv prøvet med noget nyt pulver hvor det smagte helt forfærdeligt, men efter en uges tid smagte det fantastisk godt og det "gamle" smagte underligtmen kan selvfølgelig bare være det er mig hehe

Pind skrev:Hvor lang tid går der før du kommer hjem? Et alternativ kunne være at vente til du er hjemme med at drikke shaken.
Det er jo ikke fordi du partout skal tyre den lige som du har sluppet den sidste vægt.

MrMøller skrev:Fersken/appelsin smag fra bodylab smager godt med vand

Det er super 

Thegame skrev:MrMøller skrev:Fersken/appelsin smag fra bodylab smager godt med vand
I second this. Det er den eneste shake jeg nogensinde har nydt.

GymKillerX skrev:Jeg bruger en mini køletaske med en af de der blå køledimser iDet er super

GymKillerX skrev:Bare en af dem fra supermarkedet, de er ganske fine

jborch skrev:Du kommer måske ikke i nærheden af en butik hvor du kan købe mælk?
Williamwallace skrev:Drik din shake når du kommer hjem. Medmindre du har flere timers transport hjem.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster