Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Muscle skrev:Jeg har aldrig hørt om dem, og kunne heller ikke rigtig finde frem til noget via google. Hvor har du hørt om dem?

Kidde skrev:Muscle skrev:Jeg har aldrig hørt om dem, og kunne heller ikke rigtig finde frem til noget via google. Hvor har du hørt om dem?
af en Bro' lyder det til.
"Ammen jeg sir dig, jeg tog 10 om dagen og kunne bare blive ved med at curle.. curlede i næsten 2 timer"

Kidde skrev:Muscle skrev:Jeg har aldrig hørt om dem, og kunne heller ikke rigtig finde frem til noget via google. Hvor har du hørt om dem?
"Ammen jeg sir dig, jeg tog 10 om dagen og kunne bare blive ved med at curle.. curlede i næsten 2 timer"

Lyngbeck skrev:Kidde skrev:Muscle skrev:Jeg har aldrig hørt om dem, og kunne heller ikke rigtig finde frem til noget via google. Hvor har du hørt om dem?
du har nok ret..
Siberian Ginseng er der dog noget der hedder.. det sikkert noget man nemt kunne lave til nogle piller og skrive EXTREME CURLING ENDURANCE ENERGI uden på bøtten.
, vi køber sådan en pille maskine og så en høvlfuld gelkapsler og tager så til USA, jeg siger dig vi bliver rige, rige siger jeg. Tjek lige om der evt. er trademark på "EXTREME CURLING ENDURANCE ENERGI"
Kidde skrev:Lyngbeck skrev:Kidde skrev:Muscle skrev:Jeg har aldrig hørt om dem, og kunne heller ikke rigtig finde frem til noget via google. Hvor har du hørt om dem?
du har nok ret..
Siberian Ginseng er der dog noget der hedder.. det sikkert noget man nemt kunne lave til nogle piller og skrive EXTREME CURLING ENDURANCE ENERGI uden på bøtten.
Lyngbeck min nye business partner, vi køber sådan en pille maskine og så en høvlfuld gelkapsler og tager så til USA, jeg siger dig vi bliver rige, rige siger jeg. Tjek lige om der evt. er trademark på "EXTREME CURLING ENDURANCE ENERGI"

Lyngbeck skrev:.. en gorilla der voldfister en splejset dreng samtidig med at den curler og blod over det hele og små døde babyer!!

Straws skrev:Mener du ikke "Siberian defrost"?
http://www.ussrnutrition.com/
Det er en ganske normal preworkout.
Der er til 25 dage i en bøtte til 30 euro..
Fik et par bøtter ekstremt billigt, så prøvede dem.
De giver lidt pump og energi som de nu skal.
Men ville ikke betale den pris de står til, det synes jeg ikke det er værd.
Så er 100 gram druesukker og en 200mg´s koffein tab mere potent.
forsiden skriger langt væk af kommunisme - der er sikkert radioaktivt affald i deres produkter 

salt skrev:Da jeg læste underoverskriften var jeg ikke helt sikker på hvad dette emne indholdte - "blå kapsler som gør det muligt at blive ved."

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster