Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:qazws skrev:Nej, al det der progression siger mig sgu ikke nogetMen det var bare for at gøre det mere overskueligt end mit sidste indlæg
progression siger dig ikke noget...det er en joke ik `?

Lithium skrev:the-QB skrev:Hva er det så lige du havde imod det program som topicstarter postede? - det er jo tydeligt, at han træner dagsform, når der ikke er indlagt planlagt progression, men når dagsform er progression, så er det jo fint
det var derfor jeg ikke forstod at han ikke ville anvende progression det gav ingen mening, TS vil formentlig ikke kaste rundt med de samme vægte gennem hele forløbet han skulle jo gerne blive stærkere jf sidste indlæg.

Lithium skrev:
Hvis du havde valgt at forstå mit første indlæg havde den jo stoppet der, det er jo indlysende at progression kan være bevidst eller ubevidst planlagt eller ikke planlagt.
Men da begrebet ikke sagde TS noget ville jeg uddybe det for ham (og dig?). Det kaldes hjælpsomhed ikke flueknepperi.

*Reps'ne er angivet for de 6 uger loading, fx står der "12, 10, 8", betyder det, at jeg tager 12 reps i uge 1+2, 10 i uge 3+4 og 8 i uge 5-8

Lundique skrev:Kan man læse noget om dual faktor et sted?

Friche skrev:Lundique skrev:Kan man læse noget om dual faktor et sted?
Jepper:
artikler/bodybuilding/dual_factor_hypertrophy_training.php

Friche skrev:Der er da indlagt progression? Han skriver i noterne:*Reps'ne er angivet for de 6 uger loading, fx står der "12, 10, 8", betyder det, at jeg tager 12 reps i uge 1+2, 10 i uge 3+4 og 8 i uge 5-8
Og jeg går da ud fra at kiloene stiger i takt med at reps'ne falder.
Jeg synes iøvrigt det ser ret fornuftigt ud.![]()
Det problem vi diskuterede tidligere mht ryggen synes jeg ser ud til at være minimeret. Det bliver spændende at følge, og håber du kommer med en anmeldelse af det når du bliver færdig

qazws skrev:Nogen input mht. om jeg bør have DB curls + Pushdown drop sets med?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster