Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

awesome skrev:Nu er jeg på ingen måde ekspert(flameshield on)
men jeg synes der mangler en øvelse til læggene, og hvis det er muligt burde man nok skifte benpres ud med squat...blev jeg ihvertfald rådet til....(se evt. min log...jeg er dårlig til at lytte...hehe)

boosie skrev:Har lige lovet at poste min brors 2 split, som han fandt/lavede med inspiration fra nogle andres herinde, han træner efter stilen SIMPELT OG TUNGT ! hvad er jeres umiddelbare kommentar?
Ben-Ryg.Biceps
Sumo dødløft 8 x 5
Benpress 4 x 6
Yates/Bor 8 x 5-8
Pullups/chin ups 8 x 8
Bryst-Triceps-Skulder
Decline bænkpress 8 x 5
Military press 8 x 5
Tricep øvelser 8 x 8
Mave

boosie skrev:Har lige lovet at poste min brors 2 split, som han fandt/lavede med inspiration fra nogle andres herinde, han træner efter stilen SIMPELT OG TUNGT ! hvad er jeres umiddelbare kommentar?
Ben-Ryg.Biceps
Sumo dødløft 8 x 5
Benpress 4 x 6
Yates/Bor 8 x 5-8
Pullups/chin ups 8 x 8
Bryst-Triceps-Skulder
Decline bænkpress 8 x 5
Military press 8 x 5
Tricep øvelser 8 x 8
Mave

boosie skrev:Okay han har lige set det, og han kan ikke kører dips eller alm BP, pga han har skulderproblemer.
Ville han med fordel kunne bytte tbar ud med rows, hvis ja hvilken?

, han overvejer faktisk at lave pushups i stedet ? ( han siger at det ville være det samme, da han jo løfter sin egen BW, og den stiger jo hele tiden)

boosie skrev:Vil lige præsentere ham for Row, er der forskel på om han laver barbell og DB?
Og der står Decline BP, han overvejer faktisk at lave pushups i stedet ? ( han siger at det ville være det samme, da han jo løfter sin egen BW, og den stiger jo hele tiden)

CaliWali skrev:boosie skrev:Vil lige præsentere ham for Row, er der forskel på om han laver barbell og DB?
Og der står Decline BP, han overvejer faktisk at lave pushups i stedet ? ( han siger at det ville være det samme, da han jo løfter sin egen BW, og den stiger jo hele tiden)
Det vil ikke være det samme, da du ikke løfter hundrede procent af din kropsvægt, når du laver armbøjninger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster