Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

henning skrev:Hej
Og velkommen her i forumet.
Jeg vil lige følge din log for at se, om det overhoved er muligt at få sixpack,
og hvordan du kæmper for det, for det er snart sommer.
Fortsat god træning og god sommer.
Henning

Modige Bøffel skrev:Skulle måske også lige skrive den kostplan jeg regner med at følge ned.
Morgenmad:
1 portion havregryn m. skummetmælk
Mellemmåltid:
1 stk frugt/grøntsag
Middagsmad:
3 skiver rugbrød med fyld
Mellemmåltid:
1 stk frugt/grøntsag
Aftensmad:
2 portioner (max) af mors mad
Natmad:
1 stk frugt/grøntsag
Efter træning:
1 proteinshake
1 stk frugt

PrinsJohn skrev:Modige Bøffel skrev:Skulle måske også lige skrive den kostplan jeg regner med at følge ned.
Morgenmad:
Mellemmåltid:
1 stk frugt/grøntsag
Middagsmad:
Mellemmåltid:
1 stk frugt/grøntsag
Aftensmad:
Natmad:
1 stk frugt/grøntsag
Efter træning:
1 proteinshake
1 stk frugt
Tror jeg spiser det dobbelte af dig, om dagen

Modige Bøffel skrev:PrinsJohn skrev:Tror jeg spiser det dobbelte af dig, om dagen
Også under cut?
Sagen er jo den at jeg skal have smidt en del kilo på kort tid, så jeg kan ikke nøjes med kun at tabe mig et halvt kilo om ugen. I så fald når jeg aldrig mit mål om at være total cut her til sommer ..

Garik skrev:Modige Bøffel skrev:PrinsJohn skrev:Tror jeg spiser det dobbelte af dig, om dagen
Også under cut?
Sagen er jo den at jeg skal have smidt en del kilo på kort tid, så jeg kan ikke nøjes med kun at tabe mig et halvt kilo om ugen. I så fald når jeg aldrig mit mål om at være total cut her til sommer ..
Ved for stort vægttab ryger der jo en del muskelmasse. Så hvis du taber dig for hurtigt, bliver du ikke cut - bare skinny.
Men held og lykke med projektet

F.Bahne skrev:Tænk engang at JEG skulle sige dette.... Men, hvorfor ikke lean bulke over sommeren, bulke hårdere i vinteren og så stå skarpt Sommer 2012?
Du mangler altså en del muskelmasse, hvis du cutter nu så ligner du enhver anden lille skinny skoledreng. Tro mig, ved jeg alt om

Modige Bøffel skrev:Konkurrence: Månedens træningsvideo
Da jeg har tænkt mig at gå efter guldet (proteinen!), vil jeg lige annoncere at jeg agter at stille op i denne konkurrence og starter på video-shoot'sne imorgen![]()
... hvis altså det ikke regner!

Jok skrev:Det er Danmark - Det regner altid

Modige Bøffel skrev:PrinsJohn skrev:Modige Bøffel skrev:Skulle måske også lige skrive den kostplan jeg regner med at følge ned.
Morgenmad:
Mellemmåltid:
1 stk frugt/grøntsag
Middagsmad:
Mellemmåltid:
1 stk frugt/grøntsag
Aftensmad:
Natmad:
1 stk frugt/grøntsag
Efter træning:
1 proteinshake
1 stk frugt
Tror jeg spiser det dobbelte af dig, om dagen
Også under cut?

PrinsJohn skrev:Hvor mange kilo har du da i sinde at tabe totalt?

Højde: 170 cm
Vægt: 68 kg

Bone-14 skrev:Højde: 170 cm
Vægt: 68 kg
Er du sikker på du skal cutte længere ned? En tynd dreng med sixpack er ligesom en fed dame med store patter.

androide skrev:Er der ikke altid proppet med folk i fitness randers fc? alle hold træner jo der gratis både fodbold osv?
Hvorfor er det bedre end fitness world?

Jacquess skrev:androide skrev:Er der ikke altid proppet med folk i fitness randers fc? alle hold træner jo der gratis både fodbold osv?
Hvorfor er det bedre end fitness world?
De gange jeg har været oppe at træner har der vel i gennemsnit være 1-2 personer udover mig, og jeg har trænet både morgen, eftermiddag og aften - så det synes jeg ikke er slemt
Det er bedre end FitnessWorld fordi der er færre folk, mere hygge og fordi det ligger meget tæt på hvor jeg bor

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster