Morrison skrev:Gaxe skrev:Pzyrex skrev:Det er ikke bare dårlig stil, det er også direkte latterligt, taber- og kujonagtigt, da du med 100 % sikkerhed, ALDRIG ville gå hen til nogen af disse folk og sige noget som helst til dem.
Du synes det er sjovt at hænge dem ud, så vi kan grine af hvor dumme de er? Den eneste jeg griner af her, er sgu dig, du er en idiot. Undskyld jeg siger det, men det er du, og denne her tråd, samt billeder burde slettes/smides i skraldespanden. Og du burde næsten have lov at troppe op ved siden af disse fyre, og grine af dem der.
Så vi må gerne gøre grin med folk der går med brun cream, sætter sit hår og går i meget åbne skjorter ? - kan du se pointen ? Hvorfor er netop disse "hellige" ?
Fordi når man kommenterer en persons tøj, er det et faktum at "ham her har grimt tøj på". Når du siger "ham her er på roids" er det en mistanke (begrundet eller ej),
og du hænger derfor folk ud på en måde, hvorpå de ikke har mulighed for at forsvare deres uskyld. Det er ikke socialt uacceptabelt at gå i grimt tøj og bruge brune-creme, på samme måde som det er at være på roids.
markering: Det er da nøjagtig det samme som i by-turs tråden.
Faktum at han har grimt hår? det er da en subjektiv mening, ligesom det er en subjektiv mening at sige: ham der er på steoider, roids mv. Der er jo ingen der kan vide det med 100% sikkerhed om de er, derfor er alt jo subjektivt.
Det er da ligeså meget at sætte folk i bås med "pretty boys" eller "EMO" som det er at sige "steoide tyr", groft sat op. Nogle mener at Punkere er idioter, grimme, dumme, socialetilfælde mv. KUN pga deres påklædning. De er i nogles øjene lige så socialt uacceptabele som at være på roids. Så sådan kan det ikke stilles op.
Jeg mener helt klart, at kan man gøre grin med den ene skal man også kunne gøre grin med det andet. Min grænse går ved folk der ikke selv kan gøre det, handicappet, mentalt underudviklede osv. Men lige i den her sammenhæng, vil jeg ikke se nogen grund til at pusle om de store drenge. De har jo selv valgt, nøjagtigt som i by-turstråden, at stille op til et foto.