Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1425
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1422

Følg bodybuilding.dk på

Sjove billeder af steriode gutter

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey.
Kunne ikke finde et topic lignede dette, så syntes lige det kunne være sjovt at lave et topic, hvor vi ''hænger'' steroide gutterne ud.

Jeg kan starte her:

Gode tævepatter ellers..
Og gad vide hvad han har lavet med sin fuck finger på det sidste billede.

Her har vi så et ekstra sæt Arnolds
Billede
^ Den ene af dem skulle, af hvad jeg har hørt være eller har været dørmand på et diskotek her i landet.

Hehe, jeg syntes sku nu det er meget skægt at hænge dem ud, så vi alle kan grine af hvor dumme de egentlig ser ud..
Bemærk: Det er maks press der er kørt i dødløft og bænk!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hjørring

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Synes det er dårlig stil, da du stempler folk, som du ikke kender, som dumme steriodehoveder.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det er ikke bare dårlig stil, det er også direkte latterligt, taber- og kujonagtigt, da du med 100 % sikkerhed, ALDRIG ville gå hen til nogen af disse folk og sige noget som helst til dem.

Du synes det er sjovt at hænge dem ud, så vi kan grine af hvor dumme de er? Den eneste jeg griner af her, er sgu dig, du er en idiot. Undskyld jeg siger det, men det er du, og denne her tråd, samt billeder burde slettes/smides i skraldespanden. Og du burde næsten have lov at troppe op ved siden af disse fyre, og grine af dem der.
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Selvom jeg er modstander af AS, er det her sku lidt latterligt.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Kolding

Træner her: KIF Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00

Det her er da noget af det dummeste jeg længe har set. Synes bestemt ikke det der er godt for sitet. Og synes det er direkte latterligt af dig at hænge folk ud på den måde der. Jeg er 100% imod doping men at hænge folk ud på den måde er for dumt.
Brugeravatar

Geografisk sted: aalborg ø

Træner her: Unifitness

Det er ikke A.S., men synthol som give de oile arme.
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

WeirdMoos skrev:Det her er da noget af det dummeste jeg længe har set. Synes bestemt ikke det der er godt for sitet. Og synes det er direkte latterligt af dig at hænge folk ud på den måde der. Jeg er 100% imod doping men at hænge folk ud på den måde er for dumt.

måske en af dem har snuppet hans kæreste, og nu er han bare brændt sammen, og har brug for at få noget damp ud
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Haslev

Galleri: Vis galleri (3)

træbenet skrev:
WeirdMoos skrev:Det her er da noget af det dummeste jeg længe har set. Synes bestemt ikke det der er godt for sitet. Og synes det er direkte latterligt af dig at hænge folk ud på den måde der. Jeg er 100% imod doping men at hænge folk ud på den måde er for dumt.

måske en af dem har snuppet hans kæreste, og nu er han bare brændt sammen, og har brug for at få noget damp ud

:lol: :lol:
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

De ligner ellers bestemt ikke nogen der er blevet knipset mod deres vilje og hvis man får taget "SE MIG - SE MIG - SE MIG"-billeder og får lagt dem på nettet, så må man sq også være voksen nok til at tage at med nogle vil bruge det i en anden sammenhæng. Kan man ikke tåle det, må man sørge for ikke at gå WWW.

Hvis det drejede sig om folk der er involverede i ulykker/uheld, mindre børn, handikappede eller ældre senile folk som måske roder sig ud i noget som man ikke kan forvente at de kan overskue konsekvenserne af, er sagen naturligvis en helt anden.

Vil dog gerne medgive at vendingen "hænge ud" skærer i mine ører. Havde der været lagt op til at trække på smilebåndet eller blot undres havde den nok været lettere at æde. Men indholdet kan jeg altså ikke se noget galt i.

Geografisk sted: Nivå

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Gregers skrev:De ligner ellers bestemt ikke nogen der er blevet knipset mod deres vilje og hvis man får taget "SE MIG - SE MIG - SE MIG"-billeder og får lagt dem på nettet, så må man sq også være voksen nok til at tage at med nogle vil bruge det i en anden sammenhæng. Kan man ikke tåle det, må man sørge for ikke at gå WWW.

Hvis det drejede sig om folk der er involverede i ulykker/uheld, mindre børn, handikappede eller ældre senile folk som måske roder sig ud i noget som man ikke kan forvente at de kan overskue konsekvenserne af, er sagen naturligvis en helt anden.

Vil dog gerne medgive at vendingen "hænge ud" skærer i mine ører. Havde der været lagt op til at trække på smilebåndet eller blot undres havde den nok været lettere at æde. Men indholdet kan jeg altså ikke se noget galt i.

Jeg er enig i, at man som steroidemisbruger bestemt ikke opfordrer til sympati ved at stå og flexe på DKBN-billeder.

Problemet med denne tråd er imidlertid, at der absolut intet konstruktivt er i den. Burde man ikke se lidt mere nuanceret på et steroidemisbrug? Der ligger da sikkert nogle sociale vanskeligheder eller selvværdsproblemer til grund for deres misbrug. Det er i hvert fald helt sikkert, at man ikke havner ude i et sådant misbrug sådan lige..

Så lidt mere nuance tak!

Er helt enig i at denne tråd i ret usmagelig. Men vil folk for guds skyld ikke godt holde op med at kalde det for steroider? Fyre som disse har pumpet armene fulde af synthol, og det er det der får dem til at se så uendeligt dumme ud, (Ja, dette er lidt i strid med det jeg startede med at skrive, men synes altså det ser stupidt ud). Nu vil jeg overhovedet ikke ud i en lang diskussion om AS, men ville bare lige slå det fast.
Where's the god damn protein!?
Brugeravatar

Morrison skrev:Er helt enig i at denne tråd i ret usmagelig. Men vil folk for guds skyld ikke godt holde op med at kalde det for steroider? Fyre som disse har pumpet armene fulde af synthol, og det er det der får dem til at se så uendeligt dumme ud, (Ja, dette er lidt i strid med det jeg startede med at skrive, men synes altså det ser stupidt ud). Nu vil jeg overhovedet ikke ud i en lang diskussion om AS, men ville bare lige slå det fast.

Et misbrug af synthol udelukker vel ikke et misbrug af AS?

Wopper skrev:
Morrison skrev:Er helt enig i at denne tråd i ret usmagelig. Men vil folk for guds skyld ikke godt holde op med at kalde det for steroider? Fyre som disse har pumpet armene fulde af synthol, og det er det der får dem til at se så uendeligt dumme ud, (Ja, dette er lidt i strid med det jeg startede med at skrive, men synes altså det ser stupidt ud). Nu vil jeg overhovedet ikke ud i en lang diskussion om AS, men ville bare lige slå det fast.

Nej men det der er dårlig brug af synthol.

Hmm det her kandiderer godtnok til månedens dummeste tråd
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

8800 skrev:
Wopper skrev:

Nej men det der er dårlig brug af synthol.

Hmm det her kandiderer godtnok til månedens dummeste tråd

Shit hvor burde der bare udnævnes en hver måned i udg

Træner her: Hadsten Motionsforening

Dårlig tråd ja, men tror snart topic starter fatter det?
Er der nogen af jer der kan huske drengen, da han stillede op på tv2 med 35cm arme og fortalte alle mulige bevirkninger ved aas?
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

Træner her: Form og Velvære

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 200.00

Pzyrex skrev:Det er ikke bare dårlig stil, det er også direkte latterligt, taber- og kujonagtigt, da du med 100 % sikkerhed, ALDRIG ville gå hen til nogen af disse folk og sige noget som helst til dem.

Du synes det er sjovt at hænge dem ud, så vi kan grine af hvor dumme de er? Den eneste jeg griner af her, er sgu dig, du er en idiot. Undskyld jeg siger det, men det er du, og denne her tråd, samt billeder burde slettes/smides i skraldespanden. Og du burde næsten have lov at troppe op ved siden af disse fyre, og grine af dem der.

Så vi må gerne gøre grin med folk der går med brun cream, sætter sit hår og går i meget åbne skjorter ? - kan du se pointen ? Hvorfor er netop disse "hellige" ?
Brugeravatar

Wopper skrev:
Gregers skrev:De ligner ellers bestemt ikke nogen der er blevet knipset mod deres vilje og hvis man får taget "SE MIG - SE MIG - SE MIG"-billeder og får lagt dem på nettet, så må man sq også være voksen nok til at tage at med nogle vil bruge det i en anden sammenhæng. Kan man ikke tåle det, må man sørge for ikke at gå WWW.

Jeg er enig i, at man som steroidemisbruger bestemt ikke opfordrer til sympati ved at stå og flexe på DKBN-billeder.

Problemet med denne tråd er imidlertid, at der absolut intet konstruktivt er i den. Burde man ikke se lidt mere nuanceret på et steroidemisbrug? Der ligger da sikkert nogle sociale vanskeligheder eller selvværdsproblemer til grund for deres misbrug. Det er i hvert fald helt sikkert, at man ikke havner ude i et sådant misbrug sådan lige..

Så lidt mere nuance tak!

Nu er det jo også Off topic det er blevet lagt i, hvor der ligger meget lort til ingen verdens nytte :wink:
Brugeravatar

Burde blive slettet ikk godt rygte af folk blir hængt ud kig på dem og tænk " jeres " om dem og la det bli ved det ikk særlig go stil at hænge folk ud :delete:
No pain No gain^^
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (8)

Gaxe skrev:
Pzyrex skrev:Det er ikke bare dårlig stil, det er også direkte latterligt, taber- og kujonagtigt, da du med 100 % sikkerhed, ALDRIG ville gå hen til nogen af disse folk og sige noget som helst til dem.

Så vi må gerne gøre grin med folk der går med brun cream, sætter sit hår og går i meget åbne skjorter ? - kan du se pointen ? Hvorfor er netop disse "hellige" ?

Fordi når man kommenterer en persons tøj, er det et faktum at "ham her har grimt tøj på". Når du siger "ham her er på roids" er det en mistanke (begrundet eller ej), og du hænger derfor folk ud på en måde, hvorpå de ikke har mulighed for at forsvare deres uskyld. Det er ikke socialt uacceptabelt at gå i grimt tøj og bruge brune-creme, på samme måde som det er at være på roids.
Brugeravatar

så kan topic starter ændre og sige..

se de her tards! de tar i hvert falde noget skidt af en eller anden art.. og fuck hvor ser det dumt ud og det gør de.. kan man nemt se.. godt så er alle glade og ingen tuder og ingen grønter.... =D>

Geografisk sted: Vestbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 122.00

Morrison skrev:
Gaxe skrev:

Fordi når man kommenterer en persons tøj, er det et faktum at "ham her har grimt tøj på". Når du siger "ham her er på roids" er det en mistanke (begrundet eller ej), og du hænger derfor folk ud på en måde, hvorpå de ikke har mulighed for at forsvare deres uskyld. Det er ikke socialt uacceptabelt at gå i grimt tøj og bruge brune-creme, på samme måde som det er at være på roids.

markering: Det er da nøjagtig det samme som i by-turs tråden.

Faktum at han har grimt hår? det er da en subjektiv mening, ligesom det er en subjektiv mening at sige: ham der er på steoider, roids mv. Der er jo ingen der kan vide det med 100% sikkerhed om de er, derfor er alt jo subjektivt.

Det er da ligeså meget at sætte folk i bås med "pretty boys" eller "EMO" som det er at sige "steoide tyr", groft sat op. Nogle mener at Punkere er idioter, grimme, dumme, socialetilfælde mv. KUN pga deres påklædning. De er i nogles øjene lige så socialt uacceptabele som at være på roids. Så sådan kan det ikke stilles op.

Jeg mener helt klart, at kan man gøre grin med den ene skal man også kunne gøre grin med det andet. Min grænse går ved folk der ikke selv kan gøre det, handicappet, mentalt underudviklede osv. Men lige i den her sammenhæng, vil jeg ikke se nogen grund til at pusle om de store drenge. De har jo selv valgt, nøjagtigt som i by-turstråden, at stille op til et foto.
Sidst rettet af Gaxe 13. dec 2008, 13:54, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Rambo-Ringsted skrev:så kan topic starter ændre og sige..

se de her tards! de tar i hvert falde noget skidt af en eller anden art.. og fuck hvor ser det dumt ud og det gør de.. kan man nemt se.. godt så er alle glade og ingen tuder og ingen grønter.... =D>

+1, helt enig.. :lol1:
Brugeravatar

Gaxe skrev:
Morrison skrev:
Gaxe skrev:

Faktum at han har grimt hår? det er da en subjektiv mening, ligesom det er en subjektiv mening at sige: ham der er på steoider, roids mv. Der er jo ingen der kan vide det med 100% sikkerhed om de er, derfor er alt jo subjektivt.

Det er da ligeså meget at sætte folk i bås med "pretty boys" eller "EMO" som det er at sige "steoide tyr", groft sat op. Nogle mener at Punkere er idioter, grimme, dumme, socialetilfælde mv. KUN pga deres påklædning. De er i nogles øjene lige så socialt uacceptabele som at være på roids.

Jeg mener helt klart, at kan man gøre grin med den ene skal man også kunne gøre grin med det andet. Min grænse går ved folk der ikke selv kan gøre det, handicappet, mentalt underudviklede osv. Men lige i den her sammenhæng, vil jeg ikke se nogen grund til at pusle om de store drenge. De har jo selv valgt, nøjagtigt som i by-turstråden, selv valgt at stille op til et foto.

Hvordan kan det være en subjectiv mening, om nogen er på steroider? Enten er de eller også er de ikke. Jeg kan godt mene at en person har grimt hår, men du mener at det ser godt ud. Det er en subjectiv mening. Her er problemet, at man ikke kan hænge folk ud for noget man ikke kan bevise.
Brugeravatar

Morrison skrev:
Gaxe skrev:
Morrison skrev:
Gaxe skrev:

Det er da ligeså meget at sætte folk i bås med "pretty boys" eller "EMO" som det er at sige "steoide tyr", groft sat op. Nogle mener at Punkere er idioter, grimme, dumme, socialetilfælde mv. KUN pga deres påklædning. De er i nogles øjene lige så socialt uacceptabele som at være på roids.

Jeg mener helt klart, at kan man gøre grin med den ene skal man også kunne gøre grin med det andet. Min grænse går ved folk der ikke selv kan gøre det, handicappet, mentalt underudviklede osv. Men lige i den her sammenhæng, vil jeg ikke se nogen grund til at pusle om de store drenge. De har jo selv valgt, nøjagtigt som i by-turstråden, selv valgt at stille op til et foto.

Hvordan kan det være en subjectiv mening, om nogen er på steroider? Enten er de eller også er de ikke. Jeg kan godt mene at en person har grimt hår, men du mener at det ser godt ud. Det er en subjectiv mening. Her er problemet, at man ikke kan hænge folk ud for noget man ikke kan bevise.

Du kan da ikke se på en, også sige med 100% sikkerhed, han er på steoide. Uden at have hørt det / set det fra manden selv? Ergo må det være en subjektiv mening!!! fordi du synes det ligner at han har været på krudt i 10 år, er det jo ikke sikkert han er eller har været det! Så det er topicstarters subjektive mening at de her må da være op noget andet en shake :wink:
Brugeravatar

Bay skrev:Det er ikke A.S., men synthol som give de oile arme.

Er det lovligt at benytte sig af Synthol ?

Og har det overhoved nogen effekt styrkemæssigt eller er det af rent kosmetiske grunde man bruger det ?
Brugeravatar

Den her tråd er ligeså latterlig som trådene hvor diskopumpere, prettyboys osv bliver hængt ud.

At synthol er latterligt er en helt anden ting.

Træner her: Anger Mangement

En lille tilføjelse til tråden er at en mening altså KUN kan være subjektiv - aldrig objektiv.

Ellers er jeg enig i, at det er en unødvendig tråd. Men den er ikke mere overskridende end den med de 4-5 gutter fra Sensation White, der poserer for sjov, eller den med Prettyboys'ne. Så ingen grund til at svine topicstarter.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn

DBP skrev:

Og har det overhoved nogen effekt styrkemæssigt eller er det af rent kosmetiske grunde man bruger det ?

Det er ulovligt at sælge/købe, men skal ikke sige om det er ulovligt at benytte. Nej, det har ingen styrkemæssig effekt. Hvis jeg husker rigtigt, så er det 'meningen' at man skal skyde det i små doser, hvor kroppen så nedbryder det og der dannes arvæv, som giver en slags kunstig masse. Men nogle folk vælger i stedet at misbruge olien og skyde den ind i alt for stor mængder, så det får det look vi kender fra f.eks. Greg Valentino (ekstrem grad) eller ham med smirnoff icen på et af billederne.
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn

krang skrev:
DBP skrev:

Det er ulovligt at sælge/købe, men skal ikke sige om det er ulovligt at benytte. Nej, det har ingen styrkemæssig effekt. Hvis jeg husker rigtigt, så er det 'meningen' at man skal skyde det i små doser, hvor kroppen så nedbryder det og der dannes arvæv, som giver en slags kunstig masse. Men nogle folk vælger i stedet at misbruge olien og skyde den ind i alt for stor mængder, så det får det look vi kender fra f.eks. Greg Valentino (ekstrem grad) eller ham med smirnoff icen på et af billederne.

hvis det blir til arvæv... blir det så ikk sådanne noget stenhårdt noget så?, må da være ubehagelig
£isbeth
Quadratisch, praktisch, gut!!!
Brugeravatar

Geografisk sted: Haslev

Galleri: Vis galleri (3)

Hvorfor er den her tråd her stadig????

At BB.dk endnu ikke har slettet/fjernet billederne fra en tråd, som åbenlyst udelukkende er oprettet for at gøre grin med folk, er næsten mere tragisk, end topicstarter som oprettede den.

Det sætter også siden her i et utrolig dårligt lys, men det må de respektive admins jo selv ligge og rode med .....
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster