Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MadsMortensen skrev:
Jeg kører ikke kostplan, men når jeg har regnet det ud her på sitet ligger jeg på omkring 300 - 500 kcal over mit ligevægtsindtag.

Lyngbeck skrev:MadsMortensen skrev:
Jeg kører ikke kostplan, men når jeg har regnet det ud her på sitet ligger jeg på omkring 300 - 500 kcal over mit ligevægtsindtag.
Det gør du jo så tilsyndeladende ikke. Skrug 2-300 mere op for indtaget. vej dig en gang om ugen indtil du rammer et indtag hvor du øger din vægt.

MadsMortensen skrev:Lyngbeck skrev:MadsMortensen skrev:
Det gør du jo så tilsyndeladende ikke. Skrug 2-300 mere op for indtaget. vej dig en gang om ugen indtil du rammer et indtag hvor du øger din vægt.
Nej okay, jeg har også en mistanke til at jeg har et højt stofskifte i forhold til normalt..
Vil det være iorden at drikke en mathilde kakao selvom det ikke er så sundt? Fordi har svært ved at spise mere mad når jeg ikke er sulten eller er mæt:)

Nej okay, jeg har også en mistanke til at jeg har et højt stofskifte i forhold til normalt..

S.Sørensen skrev:Få dækket dit protein indtag derefter skovler du bare mayo, nødder, advokado og andet sundt fedt ind ..
Som du selv skriver om kakao er der meget sukker i det.. Du kan evt. bare køre et liter minimælk ned .. det er 400 kcal ..

MC skrev:S.Sørensen skrev:Få dækket dit protein indtag derefter skovler du bare mayo, nødder, advokado og andet sundt fedt ind ..
Som du selv skriver om kakao er der meget sukker i det.. Du kan evt. bare køre et liter minimælk ned .. det er 400 kcal ..
Mayo og andet sundt fedt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster