Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg synes det smager af ****
Træningsduden skrev:6-8 gange er voldsomt.
Nyder du forresten at spise rapsolieJeg synes det smager af ****

Lucas1994 skrev:Du indtager meget fedt ift. Mig. Min fordeling er 30-50-20
Jeg tror det kan være rapsolie der sætter gang i skideren. Prøv at skære lidt ned og se om det virker.

chill skrev:Har aldrig fattet ideen i at bruge rapsolie som kaloriekilde. Det er 100 procent fedt og bliver lagret som 100 procent fedt. Det går no shit lige fra kæft til flæsk. Du er bedre tjent med at køre 100 gr mørk chokolade i femøren. Den mængde omega 3 du vinder er ubetydelig.

LWest skrev:Havde selv er lign. problem for nogle måender tilbage. Brugte udelukkelses metoden i min kost.
Det endte med at jeg fjernede havregrynene (desværre) Men problemet med maven stoppede ret hurtigt herefter.

chill skrev:Har aldrig fattet ideen i at bruge rapsolie som kaloriekilde. Det er 100 procent fedt og bliver lagret som 100 procent fedt. Det går no shit lige fra kæft til flæsk. Du er bedre tjent med at køre 100 gr mørk chokolade i femøren. Den mængde omega 3 du vinder er ubetydelig.

serotonin skrev:Havregryn er klart én af synderne. Er du lige begyndt på dit bulk? I så fald er 300g dagligt (+ andre fibre) hårdt at starte ud med.
Det tager formentlig et par måneder før systemet har vænnet sig til så stort et kvantum.
Byg langsomt op, og så skal du nok få halveret toiletbesøgene

toto_G4M3R skrev:chill skrev:Har aldrig fattet ideen i at bruge rapsolie som kaloriekilde. Det er 100 procent fedt og bliver lagret som 100 procent fedt. Det går no shit lige fra kæft til flæsk. Du er bedre tjent med at køre 100 gr mørk chokolade i femøren. Den mængde omega 3 du vinder er ubetydelig.
Bare fordi du spiser fedt, bliver det ikke lagret som fedt. Hvad så hvis man spiser 100 gram fedt, samtidig med at man er i kcal underskud? Taber man sig så, samtidig med at man tager 100 gram fedt på om dagen?

darkthrone skrev:6-8 gange er sgu en voldsom gang ræserrøv. Ja det er uden tvivl noget med din kost som de andre siger. En anden ting kan også være at du har vænnet dig til at skide så ofte. Ligesom at man kan vænne sig til at man altid skal skide om morgenen, kan man vænne sig til at skide oftere. Også selvom man kunne nøjes med mindre. Prøv måske at springe en skidning over. Uden at det bliver for ubehageligt, og du skider i bukserne

chill skrev:"Coconut oil and any other vegetable oil is 100% fat. There is no fiber in oil to slow down digestion. This means that oil is pure fat that gets absorbed by the human body very quickly. Coconut oil or any other vegetable oil moves from our lips to our hips in about 15 minutes. The body is very efficient at storing oil as fat in our tissues. How could a food that gets stored as fat on the human body in about 15 minutes be considered a health food when the last thing an overweight/obese human population needs is a food that makes it store fat and gain weight? "
Skal nok finde belæg senere men du kan jo starte med at finde noget modbevisende.

magnussh93 skrev:darkthrone skrev:6-8 gange er sgu en voldsom gang ræserrøv. Ja det er uden tvivl noget med din kost som de andre siger. En anden ting kan også være at du har vænnet dig til at skide så ofte. Ligesom at man kan vænne sig til at man altid skal skide om morgenen, kan man vænne sig til at skide oftere. Også selvom man kunne nøjes med mindre. Prøv måske at springe en skidning over. Uden at det bliver for ubehageligt, og du skider i bukserne
Jeg ved det ikke er fordi jeg har vænnet mig til at skide ofte, da jeg før jeg startede med at bulke kunne skide 1-2 gange dagligt. Jeg har også lige fundet dette link vedrørende mælk, det kan være at min tarm ikke kan tåle de mængder mælk jeg indtager og derfor skider oftere?
http://www.dr.dk/sundhed/dinsundhed/art ... 135258.htm
Det kunne være jeg skulle nøjes med 150g havregryn og ½ liter mælk 1 gang om dagen i stedet for 2

Merodium skrev:chill skrev:"Coconut oil and any other vegetable oil is 100% fat. There is no fiber in oil to slow down digestion. This means that oil is pure fat that gets absorbed by the human body very quickly. Coconut oil or any other vegetable oil moves from our lips to our hips in about 15 minutes. The body is very efficient at storing oil as fat in our tissues. How could a food that gets stored as fat on the human body in about 15 minutes be considered a health food when the last thing an overweight/obese human population needs is a food that makes it store fat and gain weight? "
Skal nok finde belæg senere men du kan jo starte med at finde noget modbevisende.
15 minutter?
....
Ved du hvad, min ven, grundlæggende anatomi og en smule undersøgelse af hvordan tarmsystemet fungerer, burde modbevise dit "citat", med ren sund fornuft.
At du tror olie (og fedt) er slemt, er første signal om at du ikke aner hvad du snakker om.

chill skrev:Hvor skriver jeg fedt er usundt? Spis alt det du lyster så længe det kommer fra en ordentlig kilde. At du giver dine kartofler et skvæt olie for ikke at blive kvalt er sgu i orden men at hælde det udover alt hvad man kommer i nærheden af så kan man snakke idioti. Skal nok finde belæg for mine "vanvids" postulater i morgen

chill skrev:"Coconut oil and any other vegetable oil is 100% fat. There is no fiber in oil to slow down digestion. This means that oil is pure fat that gets absorbed by the human body very quickly. Coconut oil or any other vegetable oil moves from our lips to our hips in about 15 minutes. The body is very efficient at storing oil as fat in our tissues. How could a food that gets stored as fat on the human body in about 15 minutes be considered a health food when the last thing an overweight/obese human population needs is a food that makes it store fat and gain weight? "

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster