Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

HAV skrev:Jeg bruger proteinpulver og kreatin. Priserne kan som sagt ses under bodyman.dk
Protein pulvert er Bodylab whey 80 til 249 kr pr 2 kg
Kreatin pulveret er Bodylab kreatin til 119 kg pr 0.5 kg

BorupeN skrev:IMMUNO COLOSTRUM - 349kr
Proteinpulver bodylab whey 95 2kg - 399
Amino piller - 299

Karl Æg skrev:Alkohol af varierende prisleje alt afhængig af hvor det købes. En rigtig god præstationsfremmer kan godt opnås på 1 flaske vodka + 1½ l appelsinjuice. Set i Aldi til under 100 kr.

Mikkel leicht skrev:BorupeN skrev:IMMUNO COLOSTRUM - 349kr
Amino piller - 299
HEHE modermælk som kosttilskud..

BorupeN skrev:Mikkel leicht skrev:BorupeN skrev:IMMUNO COLOSTRUM - 349kr
Amino piller - 299
Det er dokumenteret, at vækstfaktorerne i colostrum øger forbrændingen af fedt; nedsætter restitutionstiden og fremmer opbygningen af muskelvæv gennem øget proteinsyntese. Samtidig styrker immunglobulinerne i colostrum immunforsvaret og har derigennem andre positive og veldokumenterede effekter. Også indeholder væsken vækstfaktorer, som f.eks. aminosyrer og bioaktive proteiner.. det er noget der virker!

N-Christensen skrev:BorupeN skrev:Mikkel leicht skrev:BorupeN skrev:IMMUNO COLOSTRUM - 349kr
Amino piller - 299
Det er dokumenteret, at vækstfaktorerne i colostrum øger forbrændingen af fedt; nedsætter restitutionstiden og fremmer opbygningen af muskelvæv gennem øget proteinsyntese. Samtidig styrker immunglobulinerne i colostrum immunforsvaret og har derigennem andre positive og veldokumenterede effekter. Også indeholder væsken vækstfaktorer, som f.eks. aminosyrer og bioaktive proteiner.. det er noget der virker!
Hvor fanger man sådan noget henne?

BorupeN skrev:N-Christensen skrev:BorupeN skrev:Mikkel leicht skrev:BorupeN skrev:IMMUNO COLOSTRUM - 349kr
Amino piller - 299
Hvor fanger man sådan noget henne?
Det gør man da hos Bodyman!

BorupeN skrev:Det er dokumenteret, at vækstfaktorerne i colostrum øger forbrændingen af fedt; nedsætter restitutionstiden og fremmer opbygningen af muskelvæv gennem øget proteinsyntese. Samtidig styrker immunglobulinerne i colostrum immunforsvaret og har derigennem andre positive og veldokumenterede effekter. Også indeholder væsken vækstfaktorer, som f.eks. aminosyrer og bioaktive proteiner.. det er noget der virker!

holger skrev:lad mig så spørge således:
Er der nogen af jer der tager nogle stoffer der er forbudte og eventuelt står på dopinglisten?
(sikkert ikke nogen der svarer på dette indlæg)

HAV skrev:holger skrev:lad mig så spørge således:
Er der nogen af jer der tager nogle stoffer der er forbudte og eventuelt står på dopinglisten?
(sikkert ikke nogen der svarer på dette indlæg)
For det første må der ikke tales om forbudte stoffer el. herinde på forummet. For det andet tror jeg ikke at folk ville skrive det her hvis de havde taget noget som var på kanten med loven.
Men jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv og jeg har aldrig prøvet den slags. Det strider mod mit træningsmål, som er at få en flot, stærk og sund krop. Syntes faktisk også at der er ret så ulækkert at stå og sprøjte sig for at blive en stor bøf... Det er da ren til grin :´)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 124 gæster