Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pp skrev:hvad for nogen skulder øvelser køre i

wireframed skrev:Er lateral raises den optimale øvelse for lateral deltiod, eller er der noget der fungerer bedre? (Altså aktivering af musklen i forhold til arbejdet).
Ellers bruger jeg selv desuden military press, men skuldrene er ikke mit svageste led så jeg har kun de to øvelser som deciderede skulder øvelser.
Desuden får skulderen god workout på brystdagen anyway med alt det bænkpress og dumbell presses.
K.

StefanM skrev:Lateral raises med kabel vil lægge stress på det laterale hoved i den største del af bevægelsen. Ellers er upright rows også ganske udmærket. Der kan også eksperimenteres lidt med laterals (stående, siddende, bend over, etc) så du finder den måde, du synes bedst om.

wireframed skrev:StefanM skrev:Lateral raises med kabel vil lægge stress på det laterale hoved i den største del af bevægelsen. Ellers er upright rows også ganske udmærket. Der kan også eksperimenteres lidt med laterals (stående, siddende, bend over, etc) så du finder den måde, du synes bedst om.
Ok, har overvejet at substituere BB upright rows i stedet for DB lateral raises.
Kabel er også en mulighed, det er bare det udstyr der er allermest pres på i det center jeg er, så kan jeg undgå at være afhængig af den er det bedst. :p
K.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster