Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Hey
Jeg har lige fået konstateret en mindre skulder skade, jeg skal holde den i ro 14 dage, hvilket tager livet af mig. Men jeg må gerne træne sagde han, jeg skal bare undgå at bruge mine skuldre, så har i nogle forslag til øvelser jeg kan lave
Umlidbart er det eneste jeg kan tænke på
Ben
Bi - og triceps træning
Underhånds cable rows (de gør af en eller anden grund ikke ondt)
Håber i vil smide nogle flere op

DHL^ skrev:Dødløft osv kan du vel stadig også?
Er det ikke bare at droppe alle presse øvelser?

Spo skrev:Ingen squat her desværre, dårligt knæ.
Det er inde i skulderleddet, jeg kan ikke huske nanvet, men det hedder noget med Super spinal ..... Den havde det i hvert fald ikke for godt.
Han rådede mig til at ikke gå i stå, men bare træne og passe på skulderen så den kunne få ro til at blive rask, for ellers ville jeg døje med den altid.

DHL^ skrev:Spo skrev:Ingen squat her desværre, dårligt knæ.
Det er inde i skulderleddet, jeg kan ikke huske nanvet, men det hedder noget med Super spinal ..... Den havde det i hvert fald ikke for godt.
Han rådede mig til at ikke gå i stå, men bare træne og passe på skulderen så den kunne få ro til at blive rask, for ellers ville jeg døje med den altid.
Du mener supra spinatus?
http://www.exrx.net/Muscles/Supraspinatus.html
Har været igennem en skulderskade pga den, det skal du tage seriøs!! det er over 9 måneder siden je startede behandlingen og når jeg virkelig presser mig selv kan det stadig mærkes :-s
Og som før nævnt, hvis det er den der driller, er det højest sandsynligt pectoralis minor der driller, evt er for stærk i forhold til bagkæden og giver dig en tendens til at trække skulderne for meget frem?
Vær opmærksom på din holdning dagen igennem og skrot pres øvelserne i et stykke tid, jeg kunne sagtens dødløft, chin up, bor osv, hold dig fra dips i et stykke tid da den går i pectoralis minor.
held og lykke med det :wink
Ezzspray og ibumentin (ibu på offdage) kan også godt anbefales mod inflamationen :hihi:
Den eneste pres øvelse jeg kunne er NG BP (bp med håndfladerne langs kroppen)

Spo skrev:DHL^ skrev:Spo skrev:Ingen squat her desværre, dårligt knæ.
Du mener supra spinatus?
http://www.exrx.net/Muscles/Supraspinatus.html
Har været igennem en skulderskade pga den, det skal du tage seriøs!! det er over 9 måneder siden je startede behandlingen og når jeg virkelig presser mig selv kan det stadig mærkes :-s
Og som før nævnt, hvis det er den der driller, er det højest sandsynligt pectoralis minor der driller, evt er for stærk i forhold til bagkæden og giver dig en tendens til at trække skulderne for meget frem?
Vær opmærksom på din holdning dagen igennem og skrot pres øvelserne i et stykke tid, jeg kunne sagtens dødløft, chin up, bor osv, hold dig fra dips i et stykke tid da den går i pectoralis minor.
held og lykke med det :wink
Ezzspray og ibumentin (ibu på offdage) kan også godt anbefales mod inflamationen :hihi:
Den eneste pres øvelse jeg kunne er NG BP (bp med håndfladerne langs kroppen)
Fuck hvor lækkert med ordenli hjælp =D>![]()
Men jeg har Ibumetin, det fik jeg på grund af andre smerter, men lægen rådede mig til at stoppe med at tage dem, fordi de sænker healingsprocessen!![]()
Kan det have noget at gøre med at jeg har lidt englevinger? Mine skulderblade stikker meget ud.. ?
Hvad kan jeg gøre med pec minor sagen?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster