Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pissestærk skrev:Linket er slettet

Hakan1011 skrev:pissestærk skrev:Linket er slettet
ved det.. Man kan ikke copypaste.. I stedet for "link slettet" skal der stå, "(link slettet)"
Man kan åbenbart ikke skrive navnet på hjemmesiden har jeg lige fundet ud af 

Bundesball skrev:Tror ikke du skal ligge for meget i den artikel. I så fald skulle halvdelen af brugerne herinde fra, rende rundt med inflammation i skulderen. Men lader ikke til at være tilfældet.
Men man skal altid være påpasselig med at køre behind the neck presses, da den sætter skulderledet i en uheldig position, hvilket alt andet lige betyder at der er et større skadespotentialle ved denne øvelse.

Bald_one skrev:Bundesball skrev:Tror ikke du skal ligge for meget i den artikel. I så fald skulle halvdelen af brugerne herinde fra, rende rundt med inflammation i skulderen. Men lader ikke til at være tilfældet.
Men man skal altid være påpasselig med at køre behind the neck presses, da den sætter skulderledet i en uheldig position, hvilket alt andet lige betyder at der er et større skadespotentialle ved denne øvelse.
Det har gnaviet i mig længe nu! Hvad er det der står på nederste linje på dit avatar billede?!![]()
Som jeg har forstået det, er der hovedsageligt øvelser hvor skulderledet kommer i ydersstillinger, som kan skabe imflamation og alvorlige skader i rotator cuff. Og det er vist lidt afhængig af hvem man er, når man vurderer hva en yderstilling der. For mig er behind neck helt sikkert en yderstilling, som jeg ved, at jeg skal være forsigtig med, men der lader ti lat være mange som ikke har problemer med den

The Little Kid skrev:Bald_one skrev:Bundesball skrev:Tror ikke du skal ligge for meget i den artikel. I så fald skulle halvdelen af brugerne herinde fra, rende rundt med inflammation i skulderen. Men lader ikke til at være tilfældet.
Det har gnaviet i mig længe nu! Hvad er det der står på nederste linje på dit avatar billede?!![]()
Som jeg har forstået det, er der hovedsageligt øvelser hvor skulderledet kommer i ydersstillinger, som kan skabe imflamation og alvorlige skader i rotator cuff. Og det er vist lidt afhængig af hvem man er, når man vurderer hva en yderstilling der. For mig er behind neck helt sikkert en yderstilling, som jeg ved, at jeg skal være forsigtig med, men der lader ti lat være mange som ikke har problemer med den
I hate sandcastles

balder skrev:"Det kommer altid an på den enkeltes fysik, og form. Men generelt kan man godt mærke når en øvelse er knap så smart, for ledet. Jeg kører f.eks. ikke bb skulderpres helt ned til kravebenet, som mange gør, jeg stopper omkring hagen." citat af ham med sandslottet!
-Det har jeg også oplevet, men i stedet for at gøre som dig har jeg prøvet med færre kilo, for sådan at træne det op, lige nu løfter jeg kun stangen og det kan stadig gøre nas! Tror jeg vil gøre som dig, og kun løfte ned hagen, men det er virkelig irriterende ikke at kunne udføre øvelsen korrekt. Jeg synes generelt, at jeg har svært ved, at udføre øvelser helt korrekt da det ofte i "yderstillingerne" gør lidt ondt? Kan man træne sin skulder op til at blive stærkere i yderstillingerne og være lidt lige som andres skulder

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster