Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

andreas7074 skrev:Det er ikke pengene værd at købe den danske version, så er det sagt.
Der er stensikkert gode serier der, men 89kr. om månden, taget i betragtning af, at 80% af filmene er fra før 1990, så er det bare ikke pengene værd. Man kan i princippet finde samtlige sæsoner, af alle de gode serier derinde på DVD, til 200kr eller noget i den stil. Og så har man dem for livet.
Prinippet er godt - Dansk version er bare ikke god. Slet ikke når de fokuserer på Danmark som land.
Jeg har i hvert fald set langt over halvdelen af alle filmene derinde. Og så er der en 5 styks, som jeg tror er gode, jeg ikke har set. Resten er elendige B-film
Moby Dick skrev:andreas7074 skrev:Det er ikke pengene værd at købe den danske version, så er det sagt.
Der er stensikkert gode serier der, men 89kr. om månden, taget i betragtning af, at 80% af filmene er fra før 1990, så er det bare ikke pengene værd. Man kan i princippet finde samtlige sæsoner, af alle de gode serier derinde på DVD, til 200kr eller noget i den stil. Og så har man dem for livet.
Prinippet er godt - Dansk version er bare ikke god. Slet ikke når de fokuserer på Danmark som land.
Jeg har i hvert fald set langt over halvdelen af alle filmene derinde. Og så er der en 5 styks, som jeg tror er gode, jeg ikke har set. Resten er elendige B-film
Nu er en film jo ikke en "elendig B-film", blot fordi den er fra før murens fald - snarere tværimod.
Dermed ikke sagt at udvalget ikke er langt bedre ved den amerikanske Netflix.

Moby Dick skrev:Ok, så tog jeg munden for fuld. Du giver det dog en negativ værdi, at 80 % af filmene er fra før 1990. Men fred være med det. Vi er enige om, at udvalget ikke er specielt stort.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster