Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Crai skrev:Jeg har hørt lidt om det, hvad giver det styrke eller en god krop og hvordan er konceptet i det?
det lyder lidt underligt at man træner så lidt.
Nogle der kan linke nogle artikler, eller vil fortælle mig noget om det?

Crai skrev:Linket virker ikke :S

Crai skrev:Linket virker ikke :S men det der smålov træner du ikke kun 2ting hvergang du er oppe og træne?

hateren1 skrev:Det er rigtigt at der ikke trænes meget, det er jo kun bryst fire gange i uge. Det havde set helt anderledes ud havde det nu været ryg

Misterhamper skrev:hateren1 skrev:Det er rigtigt at der ikke trænes meget, det er jo kun bryst fire gange i uge. Det havde set helt anderledes ud havde det nu været ryg
Var det ironisk?

Crai skrev:Jeg har hørt lidt om det, hvad giver det styrke eller en god krop og hvordan er konceptet i det?
det lyder lidt underligt at man træner så lidt.
Nogle der kan linke nogle artikler, eller vil fortælle mig noget om det?

Crai skrev:Incognito, okay det lyder godt men hvordan skal man så træne ? f.eks bænkpress og så nogle øvelser til at suplere? forstår det ikke rigtigt. Er der ikke en artikle om det? et eller andet skummelt sted?

Crai skrev:Så i prencippet så trænner du kun et sted med smolov jr? og dropper alt det andet i den cyklus? og måske suplere lidt?

Crai skrev:Så smolov jr, er hvor du tager f.eks bænkpress og fokusere højt på det temlig mange gange om ugen med et specielt pogram?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster