StefanM skrev:-igor- skrev:Det er en smags sag, der blir altid lagt for meget vægt på småtingene herinde, mange af de største og stærkeste igennem tiden bruger smith stativ, jeg ville selv bruge det hvis at jeg havde et, men nu må jeg nøjes med en stang.
Der er INGEN af de stærkeste gennem tiden, der har haft deres fokus på de tungeste øvelser i smith. Hvis du kan komme med ét rigtigt godt eksempel på en styrkeatlet, hvor man ikke kan argumentere for at andre bevægelser har været mindst lige så væsentlige, skal jeg dog gerne æde min gamle hat.
Hvis at vi nu tar Bodybuilding som jeg tænkte på, så bør man måske nævne 6 reps med 335kg af greg kovaks, uden trøje selvfølgelig, alt andet ville være snyd, han må da være en af de stærkeste mænd nogensinde, hvis at du kender til andre som tar 6 reps med 335kg så må du godt gemme din hat til en bedre dag, ellers vil jeg foreslå at du bruger godt med kryderi og oploader en video
Hvis at du osse vil æde dine strømper, så kan jeg da nævne nogle som træner hovedsagligt i maskine som osse har sindsyge vilde løft.... hvad syntes du, de ville være gode til din gamle hat

Hvad med noget i den her stil:
Powerlifting (IPF):
Squat 425.5 kg (Lithuanian record)
Bench press 285.5 kg : raw
Deadlift 407.5 kg (Lithuanian record)
Total 1090 kg (Lithuanian record)
Powerlifting
World Powerlifting Vice Champion (2000)
Lithuanian Powerlifting Champion (1995–1997, 1999–2005) – 10 times
Winner of the Lithuanian Powerlifting Cup (1994–2000) – 7 times
European Powerlifting Vicechampion (1997–1999) – 3 times