Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Der er ingen herinde som er shreddede nok - de er alle sammen gået på julebulk

schulz skrev:Spørg på bodyhouse

TheFatboy skrev:Der er ingen herinde som er shreddede nok - de er alle sammen gået på julebulk

Wopper skrev:Hvorfor vil Frödin have bodybuilders i sin film?

Spo skrev:Wopper skrev:Hvorfor vil Frödin have bodybuilders i sin film?
er det ikke ham der er bøsse?
Sikkert for at lave grin med os (vover pelsen og kalder mig selv bb'er) / kulturen

TheFatboy skrev:Spo skrev:Wopper skrev:Hvorfor vil Frödin have bodybuilders i sin film?
Sikkert for at lave grin med os (vover pelsen og kalder mig selv bb'er) / kulturen
Nah, sådan er han ikke. Er sikker på at det bare er for at have et sjovt element med i musikvideoen.

Spo skrev:TheFatboy skrev:Spo skrev:Wopper skrev:Hvorfor vil Frödin have bodybuilders i sin film?
Nah, sådan er han ikke. Er sikker på at det bare er for at have et sjovt element med i musikvideoen.
Sjovt element? Stiller du da op?

Andersbr skrev:Manglen på brugbare indlæg er da helt overvældende i denne tråd. Måske burde man undvære at kommentere tråde, hvis ikke man har det helt store at bidrage med? (Inkl. mig selv selvfølgelig, men det skulle lige ud)

Andersbr skrev:Manglen på brugbare indlæg er da helt overvældende i denne tråd. Måske burde man undvære at kommentere tråde, hvis ikke man har det helt store at bidrage med? (Inkl. mig selv selvfølgelig, men det skulle lige ud)

pudzianowski skrev:Tror sgu egentlig godt jeg kunne deltage uden at falde igennem. Giv mig 10 min opvarmning så kører det.

klitte skrev:OH MY FU**ING GOD !!!!!!!!
så bliver det ikk meget mere gay..
han ligger og krammer en mand foran en brændeovn..
og to BB'ere med blæseinstrumenter i omkvæd..
Hold da helt julefrokost man, jeg er nærmest i chok, så galt troede jeg alligevel ikke det var :O

klitte skrev:OH MY FU**ING GOD !!!!!!!!
så bliver det ikk meget mere gay..
han ligger og krammer en mand foran en brændeovn..
og to BB'ere med blæseinstrumenter i omkvæd..
Hold da helt julefrokost man, jeg er nærmest i chok, så galt troede jeg alligevel ikke det var :O

J.Hoffmann skrev:FUCK DEN STINKER !![]()
har sjældent set noget så dårligt!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster