Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

micky-hg skrev:Hey alle glad folk på siden.
Er ny på forummet så hvis jeg poster tråden her det forkerte sted er i velkommen til at rette mig.
Jeg Håber på at i kan hjælpe mig lidt med at komme videre i min træning da jeg ikke rigtig ser resultater og ikke har gjort det i meget lang tid.
Vil ikke fortælle en lang historie om mig selv men har trænet siden jeg var 16 og runder nu snart de 25.
for en 3 år siden gik mit stofskifte fra at være til at leve med til at være mindre end godt hvilket har resulteret i at
jeg i dag har meget svært ved at tabe mig men at jeg nemt tager på bare være at kigge på en sodavand.
Skal ned i varmen om et par måneder så håber i kan give mig nogle tips og råd som kan gøre en forskel inden da.
Som det er træner jeg 4 dage om ugen startende med 45 minuters løb og ca. 1 times 2 split program (Dvs. at jeg kommer det hele igennem 2 gange om ugen)
Har førhen brugt meget protein pulver hvilket jeg havde gode resultater med men af frygt for at jeg ikke ville kunne tabe mig når jeg tog det holdte jeg op.
Jeg prøver for så vidt muligt at leve sundt ved at spise havregryn uden sukker til morgen og ellers rugbrød eller kød med salat og grønt.
Vil gerne høre om i har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre eller gøre anderledes for at kunne se lidt resultater.
Skal jeg lave mit program om ?
Skal jeg begynde at træne flere dage om ugen ?
Skal jeg eventuelt start med proteinen igen ? (har hørt og læst at man skal bruge protein for at tabe sig)
Alle råd er meget velkommen.
På forhånd tak.
Mike.

micky-hg skrev:Nej sku da.
Har set massere af resultater førhen.
Som jeg skriver er det nu bare ved at være længe siden det er gået den rigtige vej.
Skal jeg eventuelt start med proteinen igen ? (har hørt og læst at man skal bruge protein for at tabe sig)
Skal jeg lave mit program om ?
Skal jeg begynde at træne flere dage om ugen ?

for en 3 år siden gik mit stofskifte fra at være til at leve med til at være mindre end godt

micky-hg skrev:Jamen jeg er meget åben over for at prøve noget nyt så hvis du kan anbefale et ville jeg være en glad mand.
micky-hg skrev:Med hensyn til styrken er problemet at mit arbejde svinger meget og at jeg for eksempel ikke har haft mulighed for at træne så meget de sidste tre uger.
Så ryger man lidt ned af slisken.

micky-hg skrev:Med hensyn til kosten er jeg som sagt blevet mere obs. På hvor meget den betyder.
Vil bare gerne høre om der er andet jeg kan gøre for at komme i den rigtige retning ?
Har som sagt ikke brugt protein pulver i længere tid af frygt for at tage på.
Dette har desværre også medført at jeg ikke rigtig bygger mere muskel på på trods af at jeg stiger i styrke.
Har lige læst at ved at øge muskel massen øger man også energi forbruget så med fedt tab i tankerne ville det så være bedre at starte på proteinen igen ?

)
)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster