Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mulvad4ever skrev:Har læst lidt på det, og kan se, at jeg, som én der ikke er fuldstændig nybegynder, kan programmere det efter at jeg rammer mine 5RM's i uge 6. Kan jeg godt lave det, så jeg allerede rammer dem i en tidligere uge. Jeg kan nemlig ikke se, hvad jeg skal bruge seks uger hvor jeg ikke bliver stærkere til?
Btw., tak for din hjælp

MadzP92 skrev:Jeg kører madcow nu og venter med texas method til jeg er blevet lidt mere avanceret. på dit niveau ville jeg køre stronglift. Det har jeg selv lige kørt

Buhl88 skrev:Tror grunden til at du ikke stiger i styrke mere er pga. Du ikke får nok mad. Du vejer jo kun 65kg!
Spis noget mere og få godt med søvn, så burde der være masser af kilo og hente i SL 5x5

Mulvad4ever skrev:Buhl88 skrev:Tror grunden til at du ikke stiger i styrke mere er pga. Du ikke får nok mad. Du vejer jo kun 65kg!
Spis noget mere og få godt med søvn, så burde der være masser af kilo og hente i SL 5x5
Kig på datoen, i stedet for at lave en ny tråd fortsatte jeg bare med at skrive i denne. Jeg vejer omkring 70 kg og mine 5 RM løft er:
BP: 82,5 kg
SQ: 105 kg
DØD: 130 kg
Maden er der styr på, jeg stiger i kropsvægt i det tempo som jeg vil (omkring 300 g ugentligt).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster