Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 931
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 928

Følg bodybuilding.dk på

Søger person der har overvejet anabole steroider!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle

På torsdag d. 4. juni afholdes et arrangement om doping og antidoping i Utzon Center på havnen i Aalborg. I den anledning vil TV2 Nord være til stede for at lave et tv-indslag, og jeg søger derfor en person, som har overvejet at tage steroider i forbindelse med sin træning. Arrangementet foregår fra kl. 14-17 i Aalborg, hvorfor det vil være en fordel at du er fra lokalområdet. Dette er en unik mulighed for at nuancere debatten og fortælle om hvilke motiver (både for og imod) der ligger bag træning med steroider.

Jeg vil gerne påpege at det på ingen måde er intentionen at udstille personer, der har overvejet eller seriøst overvejer steroider. Det er heller ikke et forsøg på at forherlige brug af steroider. Personen skal således blot fortælle om sine egne tanker omkring det.

Hvis det har interesse kan du ringe på 25 20 09 27 eller sende en mail til anders.vinther@aalborg.dk
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Power Gym
Aalborg Styrkeløfter Klub

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

ADD er vel ikke tilstede, så de smider mig i fængsel i 6 år?
Brugeravatar

Reputation point: 70

Træner her: Fresh fitness

Andars skrev:TV2 Nord være til stede for at lave et tv-indslag,

Andars skrev:Jeg vil gerne påpege at det på ingen måde er intentionen at udstille personer

Does not compute

Reputation point: 140

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

fyforenskefuld skrev:ADD er vel ikke tilstede, så de smider mig i fængsel i 6 år?

Slå nu lige automatpiloten fra. Det her er en reel mulighed for at fortælle sit eget perspektiv og få indflydelse på antidopingdiskursen i Danmark. Jeg har desværre ikke modtaget nogle henvendelser, men i fremtiden er man naturligvis velkommen til at kontakte mig hvis det har interesse.
Der er stadig mulighed for at stille op til interview i morgen, hvis man ringer til mig inden kl. 10 i morgen formiddag.
Brugeravatar

Andars skrev:
fyforenskefuld skrev:ADD er vel ikke tilstede, så de smider mig i fængsel i 6 år?

Slå nu lige automatpiloten fra. Det her er en reel mulighed for at fortælle sit eget perspektiv og få indflydelse på antidopingdiskursen i Danmark. Jeg har desværre ikke modtaget nogle henvendelser, men i fremtiden er man naturligvis velkommen til at kontakte mig hvis det har interesse.
Der er stadig mulighed for at stille op til interview i morgen, hvis man ringer til mig inden kl. 10 i morgen formiddag.

Det siger de allesammen....
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Bosse101 skrev:
Andars skrev:

Det siger de allesammen....

Du bør tjekke dine kilder før udtaler dig.
Brugeravatar

Om end jeg af princip ikke kautionerer for andre end mig selv, så er Andars det nærmeste jeg kommer. Betvivl ikke hans intentioner.

Mit eneste forbehold er at jo mere man snakker om det, jo mere cementerer man den eksisterende diskurs - uagtet den ædle intention om at skabe en ny. Den der lever skjult lever godt. Det er helt generelt. Samfundet er fyldt med opportunister og industrialister og bureaukrater der leder efter emner de kan suge liv og energi ud af.

Der er absolutely NO way at antidopingkursen ændres inden for nogen overskuelig fremtid.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Havde jeg boet i Aalborg, havde jeg gerne været der i dag.
"The people who get on in this world are the people who get up and look for the circumstances they want and if they can't find them, make them."
- George Bernard Shaw

Reputation point: 0

Geografisk sted: Haderslev

Træner her: fitnessone

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 110.00

Andars skrev:

Haha tro på det. ADD ændrer ikke noget.
Brugeravatar

Reputation point: 70

Træner her: Fresh fitness

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster