Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

murdockrates skrev:AY! jeg har trænet seriøst i 1,5 års tid nu, men efter at have læst diverse Emner og artikler er jeg kommer meget i tvivl om en ting... kører jeg mon det rigtige program...?
Lige nu er mit program like this:
dag 1:
bryst, 4-5 øvelser(øv.)
tri-ceps, 3-4 øv.
dag 2:
ryg, 4-5 øv.
bi-ceps, 3-4 øv.
dag3:
ben, 5 øv.
skuldre, 4 øv.
alle 3 sæt af henholdsvis 10-8-6 reps. Er dette program fuldstændig fucked? Ville det være smartere for mig der max træner 3 gange om ugen at køre et fullbody, eller et 2-split og i så for hvordan skulle det bygges op? Samtidig skal det lige siges at jeg dyrker konditionstræning 1-2(primært) om ugen. På forhånd tak...

Matt skrev:Personligt ville jeg kun køre 3-split hvis jeg trænede 6 gange om ugen ellers bliver frekvensen alt for lav. Derudover synes jeg da du skal prøve at skifte rutine en gang imellem. Har du kørt det split lige siden du startede med at træne?

murdockrates skrev:Matt skrev:Personligt ville jeg kun køre 3-split hvis jeg trænede 6 gange om ugen ellers bliver frekvensen alt for lav. Derudover synes jeg da du skal prøve at skifte rutine en gang imellem. Har du kørt det split lige siden du startede med at træne?
nope... jeg startede med at få lagt et fullbody-program, men det var sådan et rookie-et, bare til at komme igang... har kørt med 3-split i halvandet års tid... hvilket 2-split, eller FB vil være godt for en moderat øvet?

kejserA skrev:Kom igang med noget fullbody eller 2 split
1(bryst,tri,skulder) 2(ryg,ben,biceps)
3split er i mine øjne kun noget værd, hvis man træner 6 gange ugenligt.
Få ramt hver muskelgruppe min. 2 gange om ugen.

murdockrates skrev:Matt skrev:hvilket 2-split, eller FB vil være godt for en moderat øvet?
)

kuglen skrev:de fleste herininde træner vist fullbody (de er ikke for kloge)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster