Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andars skrev:Det kan sagtens lade sig gøre. I stedet for at regne med fedtprocent, så synes jeg du skal bruge vægten og spejlet som parameter for dit cut.
Ang. jeres ligevægtsindtag så afhænger det jo både af vægt, alder og højde. Han er jo en del ældre end dig.

Andars skrev:Ja det lyder ikke helt ved siden af.
Jeg synes du skal nøjes med at veje dig en gang hver uge, og husk for guds skyld at gøre det om morgenen så du er sikker på at du ikke har en masse liggende i maven eller blæren for den sags skyld.
Vær opmærksom på at du skal reducere dit energiindtag i takt med dit vægttab, og hvis ikke du taber dig, så ligger dit energiindtag formentlig for højt.

Andars skrev:Det lyder godt. Ja sørg for at gå på toilettet om morgenen inden vejning.
Nej det er ikke sikkert. Start med at gå efter de 2500 kcal. Det vil helt sikkert hjælpe, men hvis du ikke taber dig, så kan du enten reducere dit energiindtag lidt, eller være mere aktiv. Det giver det samme.
En anden god ting er at gøre dine cutrutiner til vane. Tænk fx ikke over hvor dejligt det kunne være med et måltid egg & bacon i stedet for havrgryn med mælk. For mange, tror jeg, er det svært at holde sig på måtten under et cut eller slankekur, men det er min erfaring at det er nemmere hvis man ser fordelene i det negative. Fx skal du når du spiser havgryn tænke at det gavner din form, og alt hvad det medfølger.

MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.

Lystfiskeren skrev:MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.
Mon ikke det er at være i kcal underskud.

Changes skrev:Lystfiskeren skrev:MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.
Mon ikke det er underforstået. Han skriver blot hvad der som udøvende sport er mest fedtforbrændende.

Lystfiskeren skrev:Changes skrev:Lystfiskeren skrev:MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.
Mon ikke det er underforstået. Han skriver blot hvad der som udøvende sport er mest fedtforbrændende.
DU mener nok kalorie forbrændende.

Changes skrev:Lystfiskeren skrev:Changes skrev:Lystfiskeren skrev:MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.
Dude, fuck off.

Lystfiskeren skrev:Changes skrev:Lystfiskeren skrev:Changes skrev:Lystfiskeren skrev:MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.
Dude, fuck off.
Det var da et meget modent svar.

Dingo skrev:Changes, styr dit sprog! Lystfiskeren kommer faktisk med en mening om hvad han synes der burde være skrevet istedet for "fedtforbrændende" og der er ingen grund til du farer sådan i hovedet på ham.
Så igen: Styr dit sprog

Changes skrev:Dingo skrev:Changes, styr dit sprog! Lystfiskeren kommer faktisk med en mening om hvad han synes der burde være skrevet istedet for "fedtforbrændende" og der er ingen grund til du farer sådan i hovedet på ham.
Så vidt jeg kan se, var det ham der kom med en provokerende og alvidende attitude..

Lystfiskeren skrev:Changes skrev:Dingo skrev:Changes, styr dit sprog! Lystfiskeren kommer faktisk med en mening om hvad han synes der burde være skrevet istedet for "fedtforbrændende" og der er ingen grund til du farer sådan i hovedet på ham.
Så vidt jeg kan se, var det ham der kom med en provokerende og alvidende attitude..
Jeg starter med at skrive " Det er kcal underskud der er vejen til en six-pack"
Derudover skriver jeg at man ikke forbrænder fedt, men kcal. Kan ikke se hvor det er provokerende eller alvidende.
Lystfiskeren skrev:MortenH skrev:Intervaltræning er den mest effektive måde at forbrænde fedt på, så på den måde kan man vel godt sige det er den hurtigste vej til en sixpack.

Lystfiskeren skrev:Selvfølgelig ved jeg hvad der menes med fedtforbrændende, men det er trodsalt forkert.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster